Morrizon Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Hey, Jeg funderer på å gå til anskaffelse av -93 eller -94 525 iXa stasjonsvogn, og MÅ ha 4x4 systemet pga av bakken hjemme.. HAr noen kjennskap til 4x4 systemet på disse? Er det noe jeg må passe meg for, sjekke eller lete etter? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Jeg vet ikke så mye om ix, men jeg har hørt bare godt om dem :) Den gamle sjefen min har en 325ix, og jeg har ikke sett han har hatt noen problemer med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Hei, kjøpte meg en 525Ix for ett halvt år siden. Er fornøyd med den jeg. Varebil med automat gir. Kjennes ut som å kjøre tog. :p Eneste som er synd med den bilen er bensin forbruket. Det er egentlig litt i meste laget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg