Rauden Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Hei! Har en Pioneer 770MP stående i bilen, men sliter med at hver gang jeg skrur av tenninga og så skrur på igjen så forsvinner alle instillingene som er gjort i spilleren og en teit demo feature screen kommer opp. Er begynt å bli ganske så irriterende etter hvert angry Noen som har vært borti samme problem eller vet hva som er galt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Tipper på at memory-ledningen og tennings-ledningen er byttet om. Mange biler som har de motsatt av hva andre biler har. De Pioneer-spillerne jeg har vært borti har muligheten for å bytte om disse to i den originale ledningsbiten mellom spiller og ISO-kontakt. Er vel en gul og en rød ledning hvis jeg ikke tar helt feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leeny Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Tipper på at memory-ledningen og tennings-ledningen er byttet om. Mange biler som har de motsatt av hva andre biler har. De Pioneer-spillerne jeg har vært borti har muligheten for å bytte om disse to i den originale ledningsbiten mellom spiller og ISO-kontakt. Er vel en gul og en rød ledning hvis jeg ikke tar helt feil. ja er en gul og rød, rød er tenning og gul konstantstrøm kan og forsåvidt være at konstantstrømmen ikke er koblet til i det hele tatt da... Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rauden Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Tipper på at memory-ledningen og tennings-ledningen er byttet om. Mange biler som har de motsatt av hva andre biler har. De Pioneer-spillerne jeg har vært borti har muligheten for å bytte om disse to i den originale ledningsbiten mellom spiller og ISO-kontakt. Er vel en gul og en rød ledning hvis jeg ikke tar helt feil. Var det som var feilen ja :P Funker som bare det nå! Takk for Hjelpa :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Jeg har et problem, før så måtte ikke eg ha på motoren for å høyre musikk. men nå må jeg skru på tenninga, også når eg skrur av og på igjen motoren så begynner alltid den på spor 1 igjen...og innstillingene må jeg lage på nytt. hva er problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Jeg har et problem, før så måtte ikke eg ha på motoren for å høyre musikk. men nå må jeg skru på tenninga, også når eg skrur av og på igjen motoren så begynner alltid den på spor 1 igjen...og innstillingene må jeg lage på nytt. hva er problemet? Kanskje dette svaret passer til deg oxo? Tipper på at memory-ledningen og tennings-ledningen er byttet om. Mange biler som har de motsatt av hva andre biler har. De Pioneer-spillerne jeg har vært borti har muligheten for å bytte om disse to i den originale ledningsbiten mellom spiller og ISO-kontakt. Er vel en gul og en rød ledning hvis jeg ikke tar helt feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg