Marius Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 http://www.thesun.co.uk/article/0,,2005201018,00.html Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 kjipt det der, men det tyder jo på at noen av dem som kjøper dem bruker dem slik dem er laget for. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 idiot-kjøring da ,,, kjøp vraket, sett motorn i en golf1, ha det moro... Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Den har fått seg en liten smell den der ja. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 tror han han/hun har kjørt et godt stykke over hva ferdighetene skulle tilsi.... kanskje man kan kjøpe den billigt?? hehehe :D Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CITYMAN Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 La merke til en detalj .. som er typisk for Mercedes. Dørene kan fremdeles åpnes.. Utrolig ass.. :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zara_slr Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Jg Ser Ikke Bildet Vil SÅ Gjerne Se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Jg Ser Ikke Bildet Vil SÅ Gjerne Se.. Alle ser vel? Oppdater siden kanskje :) Kjipt at dette skjedde med bilen. Er sikkert deler å få ta i hos høggern, kan ta rep'en hjemme i garasjen :D Håper jeg aldri ser en McLaren F1 i den tilstanden hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slegga Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 tror jeg begynner å grine :oohh Siter Mercedes slk 230 kompressor focal,2x audiosound, cadence 15" the beast, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 La merke til en detalj .. som er typisk for Mercedes. Dørene kan fremdeles åpnes.. Utrolig ass.. :pray Hehe. Det kan vel kanskje ha noe med at merchedes har dårlige dørlåser slik at dørene flyr opp? :hammer Det var en spøk hellothere Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 besto kollisjons teste den der. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 idiot-kjøring da ,,, kjøp vraket, sett motorn i en golf1, ha det moro... Sikkert tryggere å vrake den der enn den jeg var innom deg med idag.hehehe Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 han har vel råd til det uanset,... var i london for ei uke siden, kom en kar i byen som rasa rundt med en slr, midt mellom folk og andre som sykla i gatene, hadde jeg faen aldri turt, om den bilen hadde blitt ripet opp ellernoe i det hele tatt... men må si, fy fan.. sykt mye rått av bil i london om kvelden altså.. million civic type-r og integrar. skokk av skyline.. endel syke porscher gt2, turbo osv. endel impreza'r.. mye type r og rs versjon av den der.. osv. irriterer meg at i det øyeblikket jeg så de ble det grønt lys og meg med jalla kamera fikk ikke tatt stort enn big ben som iallefall stod stille :P Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Alle ser vel? Oppdater siden kanskje :) Kjipt at dette skjedde med bilen. Er sikkert deler å få ta i hos høggern, kan ta rep'en hjemme i garasjen :D Håper jeg aldri ser en McLaren F1 i den tilstanden hellothere Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Hva skal man si da, jo jeg vet: Fucking retards bak rattet på de beste bilene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg