Gå til innhold

Bakhjulstrekk ?

Ranger emnet


holand

Anbefalte innlegg

Nå kommer det vel et ganske komisk spørsmål.. :)

 

Er det bakhjulstrekk på Saab 900 ?

 

Selv trudde jeg at alle Saab`r hadde forhjulstrekk, men da en bekjent av meg sa det var bakhjulstrekk på bla 900 Turbo så begynte tankene å svirre..

- VW Golf GTI Rabbit 1983

x Fiat Uno Turbo 1986

x BMW e30 325 1986

x Ford Fiesta XR2 1986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer det vel et ganske komisk spørsmål.. :)

 

Er det bakhjulstrekk på Saab 900 ?

 

Selv trudde jeg at alle Saab`r hadde forhjulstrekk, men da en bekjent av meg sa det var bakhjulstrekk på bla 900 Turbo så begynte tankene å svirre..

 

du får be kompisen din ta seg en pille, alle saaber har forhjulstrekk:) At hjuloppheng er veldig bra og gjør at bilen oppfører seg svært morsomt, fører til at den ikke er som vanlige kjedelige forhjulstrekkere.. Men bakhjulstrekk blir den nok aldri, på godt og vondt:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer vel at det var i 88.. men bare så det er sagt så kan man FINT få ut rævva på asfalt med brekk foran..hehe.. krever bare at man er litt brutal.. hehe.. og tørr satse litt

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer vel at det var i 88.. men bare så det er sagt så kan man FINT få ut rævva på asfalt med brekk foran..hehe.. krever bare at man er litt brutal.. hehe.. og tørr satse litt

 

Hehe,har ikke kommet så langt at jeg har testa det enda. Men det kommer vell en dag det å tenker jeg :)

Noen som har kjørt 900 på bane? Plaga med overstyring\understyring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,har ikke kommet så langt at jeg har testa det enda. Men det kommer vell en dag det å tenker jeg :)

Noen som har kjørt 900 på bane? Plaga med overstyring\understyring?

 

Jeg har prøvd gamle 900'en på bane! (min egen) Er ikke plaga med verken overstyring eller understyring, i s-kombinasjonen etter rettstrekket på rudskogen kan man få en finfin sladd hvis man føler for det. Det som er kjipt med og900 på bane er at bremsene fader, men det gjør de vel på stort sett alle mer eller mindre normale biler. Gjelder å kjøre litt korte heat, og det er jo greit nok, man blir rimelig sliten av 10 runder uansett:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår