E36 Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Var et eller annet sted på alnabru, da jeg fikk øye på en brun skyline bak noen biler som var bak meg, jeg lot bilene kjøre og fikk skylinen bak meg, bare for moro skyld køddet jeg med han, bånnet fra han, han ga på for fullt og dro som faen tok de breisledda i veien,heftig røyk ute på veien, den bilen var så rå, jeg så ikke bilen ordentlig, men det sto JAPAN IMPORT på skiltet, hadde prøveskilter, venstrestyrt, en mann som kjørte,dame satt ved siden av, noen som vet noe om den bilen. Hadde så moro med han, til slutt stoppa vi ved kryssa og vinka til hverandre og kjørte hver vår vei. Siter Bmw Rulerrrrrrrr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Ja snakka med eierene på tirsdag, Regner med at den var grå(ikke brun) med svart body kit? Den skal visst være god for 600 - 700 hk sa han.(tippa han) Skal se om jeg finner ett bilde av den, ja den er utrolig rå. Mange som sier det er nye prosjektet til ruud men det er feil, han har bare vært med så smått på den. Så den dro ut av krysset ved rudskoegn og det dro helt sykt, utrolig rå lyd også. EDIT: fant noen bilder av den.Her har den ikke det samma body kitet vel, ser litt annerledes ut nå. http://japanimport.no/pris_eksempler/NISSAN/nissan_skyline_gtr32/ Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Nå ser den vel sånn ut EDIT: Men nei, det er jo ikke denne. Han sa den var venstrestyrt, men denne er høyrestyrt. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 er så blond når det gjelder høyre og venstre, glemmer det alltid, den hadde rattet på andre sida (som ikke er normalt her i landet) ja den hadde widebody kit, den gikk no jævlig bra. Siter Bmw Rulerrrrrrrr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknikurt Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Ja snakka med eierene på tirsdag,Regner med at den var grå(ikke brun) med svart body kit? Den skal visst være god for 600 - 700 hk sa han.(tippa han) Skal se om jeg finner ett bilde av den, ja den er utrolig rå. Mange som sier det er nye prosjektet til ruud men det er feil, han har bare vært med så smått på den. Så den dro ut av krysset ved rudskoegn og det dro helt sykt, utrolig rå lyd også. EHH???? Hvem har du pratet med da?? Det er Trond og Knut-Erik fra Japan-import som eier, men ALLE mods som er gjordt siden den kom til lande og kostnadene har mr.Ruud gjort. Jeg har skrudd mer på den bilen enn det en av eierne har gjort. Ingen som vet hvor mye hester det er, men det er trolig over 500hk.. 600-700hk kan du glemme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Ja snakka med eierene på tirsdag,Regner med at den var grå(ikke brun) med svart body kit? Den skal visst være god for 600 - 700 hk sa han.(tippa han) Skal se om jeg finner ett bilde av den, ja den er utrolig rå. Mange som sier det er nye prosjektet til ruud men det er feil, han har bare vært med så smått på den. Så den dro ut av krysset ved rudskoegn og det dro helt sykt, utrolig rå lyd også. EHH???? Hvem har du pratet med da?? Det er Trond og Knut-Erik fra Japan-import som eier, men ALLE mods som er gjordt siden den kom til lande og kostnadene har mr.Ruud gjort. Jeg har skrudd mer på den bilen enn det en av eierne har gjort. Ingen som vet hvor mye hester det er, men det er trolig over 500hk.. 600-700hk kan du glemme.. Hmm vet ikke hva han heter jeg, men men var vel i alle fall noe rundt 600 hk han sa til meg Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknikurt Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Det var ca.450hk det stod i alle papirer når den ble kjøpt i japan. Bilen ble egentlig funnet til meg men så skjedde det ting underveis, så de bestemte seg for å beholde bilen selv... Vi skal ha bilen på rulla om noen uker så får vi se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 trodde detta var bilen til ruud jeg...så feil kan man ta.. men er jo sagt det på flere forum at det er hans...synes å han har gitt litt inntrykk for det...sikkert missforstått da! har han ingen bil i år han da? Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknikurt Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Japan-Import eier bilen, MEN RUUD RACING skal kjøre bilen denne sesongen.Dette er et sammarbeid... (Promo-prosjekt...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Det er altid lett å misforstå ...særlig hvis man tror å synns mye doh Det var jeg som kjørte bilen da vi møtte en litt ivrig bilist i en gm MB som beskriver situasjonen på toppen her sombrero Prosjektet er et samarbeid mellom to bedrifter :) Bilen går godt og skal justeres før gatebil ,uvist hvor mye turboene leverer til osv ,men morro skal det nok bli uansett :titties: :titties: Bilen er forøverig for salg hvis noen skulle ønske seg en doning som går godt !! Vi ses på gatebil mvh Jan Øivind Ruud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Det er altid lett å misforstå ...særlig hvis man tror å synns mye doh Det var jeg som kjørte bilen da vi møtte en litt ivrig bilist i en gm MB lalalalalalalaaaallllaaaaaala Ja det var meg det, fy faen som den dro, jeg må bare si at jeg har den tendensen til å hisse opp folk med gromme biler, jeg elsker å se når dem drar som et helvete og all den gromme lyden bila lager, og jeg å kompisa fikk jo litt av et show foran oss, den sleddinga osv, det var 3 biler bak meg og du bak dem så jeg fikk deg til å komme bak meg og kødde litt, hehe, dette var morsomt, så deg faktisk på Rv163 østre aker vei mot lørenskog, jeg var på andre siden mot oslo. Skal du kjøre på Gatebiltreffene da? Siter Bmw Rulerrrrrrrr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Den blir nok å treffe på gatebil treffene ja...... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg