Gå til innhold

'87 Audi 80 1.8 Quattro

Ranger emnet

avz

Anbefalte innlegg

87audi80quattro18.jpg

Heisann. Her om dagen kom det inn en '87 Audi 80 1.8 Quattro på jobben. Eiern lurte på om noen tilfeldigvis skulle være interessert i den. Han tenkte å selge den for 30lapper. Syns det var litt dyrt jeg men.. Har bare rulla 180tusen da. Er den verdt det?

Hvordan er det med nye og gamle deler om hverandre på disse? Søkte på bruktbiler, og la merke til et skille rundt '91. Passer nyere front? Baklyktene syns jeg ser annerledes ut. Aldri interessert meg for Audi jeg...men blei litt sugen;)

-Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;)

Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom B3/B4 med Quattro på 1.8 literen? :wonder

Gjorde det ja... :)

Syns det var en fin pris på bilen også!

Løp og kjøp... eneste som er litt trist er at motoren er litt treig av seg... :(

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det ja... :)

Syns det var en fin pris på bilen også!

Løp og kjøp... eneste som er litt trist er at motoren er litt treig av seg... :(

Bare å sette nedi en turbo-femmer det! :rolleyes:

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er forskjellig under panseret på de med firer og femmer, kan bare glemme en ombygging der. Da er det bedre å begynne med en som har femmer, enormt mye mindre jobb da alt passer rett på, bare litt småtteri + ledningsnett som skiller..

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider