HemiCuda Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 fort å gale mod, bare for i gi en ide om hvordan ting er Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 fort å gale mod, bare for i gi en ide om hvordan ting er Ser ut som en feit delehenter det der!! Men jeg syns fremdeles M3 speil er for runde for den bilen der.. Skal den ha runde må det være av den eldre typen.. Men det passer bare på OldSchool.. :wonder Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 ja jeg er enig der...jeg synes ikke m3 speil skal på caddy'en...men igjen det er ikke min bil og...det blir sikkert en fin bil når du er ferdig med den;):)stå på Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg