finnmarking Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Hei.. jeg har kjøpt en 2002 xc 70 impotert fra usa.. mitt problem er å få farenhigt og miles om til celsius og km.. vet at det er mulig å gjør det manuelt men finner ikke ut hvordan... nærmeste merkeverksted for volvo er ca 60 mil unna. kommer ett nytt merke verksted for volvo om 1 mnds tid. har ikke tid å vente noen som kan hjelpe ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitS- Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 heisann vet desverre ikke svaret, men lurer på hvor det merkeverkstedet skal komme... kjører xc 70 som jobb bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeteR33 Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Her må du inn med VADIS dessverre, evnt også oppgradere softwaren på bilen som kan koste noen kr. :watchout Siter Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Her må du inn med VADIS dessverre, evnt også oppgradere softwaren påbilen som kan koste noen kr. :watchout Korrekt!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finnmarking Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 heisann vet desverre ikke svaret, men lurer på hvor det merkeverkstedet skal komme... kjører xc 70 som jobb bil... Hei har fått bekreftet at Autocom skal starte også med volvo. i tillegg med opel som dem har i dag. Men hvor mye dem skla/kan gjlre vet jeg ikke.. det finner vi vel utav etter hvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 slikt er gjort på 5 minutter. vet om noen som fikk gjort om fra tysk til engelsk meny i sin passat. (faren jobbet på et VAG verksted) Han fikk det gratis. Er en enkel jobb bare du har utstyret :P Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg