MazdaLaVista Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Fant dette idag. Kanskje det er noe for dere GTR gutta? http://www.185performance.com/whiteline/pdf-cars/CK_Maz_323GTR.PDF og denne for oss med 323 GTX BG http://www.185performance.com/whiteline/pdf-cars/CK_Maz_323GTX.PDF Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Whiteline dempere har forsåvidt blitt nevnt her før også. Link Selvfølgelig noe å investere i. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Sendte de en mail nettopp, så får vi se hva de fremdeles kan skaffe. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Mazdafun har du detta på bilen nå? Lurer på om dette er sakene man må gå for HVIS jeg må bytte ut Sellholm beina en dag. (De er jo ikke nye lenger, selv om levetiden sikkert er lang når de ikke blir brukt til det de ble laget for.) Kan jo liksom ikke gå over til vanlig senkesett heller :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råtassen Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Mazdafun har du detta på bilen nå? Lurer på om dette er sakene man må gå for HVIS jeg må bytte ut Sellholm beina en dag. (De er jo ikke nye lenger, selv om levetiden sikkert er lang når de ikke blir brukt til det de ble laget for.) Kan jo liksom ikke gå over til vanlig senkesett heller :rolleyes: Hei. Sitter på maskina til råtassen. Selholm beina kan du vel bare skifte innsatser i? De er jo gromme som fy. Jeg sjekka whiteline, men de kunne ikke levere fullt justerbart til GT-R lenger. Jeg endte opp med org dempere/Eibach på daily'n, og noen gamle coilovere (kanskje Selholm?) på bane GT-R'en. Er fornøyd med org dempere og Eibach på gata. Kjører endel på grusveier, og mye hopp og sprett. På bane blir det litt båt, men det er jo nesten alle komfortable gatebiler med normal fjæring. mvh Siter RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a 3 rotor power 1986 Rx7 Drifter (FD motor) 1993 Mazda 323 GTR 1990 JC Cosmo 20B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Jo sier noe, er vel bare å bytte innsatser. Men det kjipe med mine er at de er irra og dritt så jeg får ikke justert høyden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg