Jetta_vr6_kompressor Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Dette er et bevis på at en bil kan ødelegges med styling: Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Klassisk eksempel av for mye penger og for lite smak. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Trenger en egentlig si noe? angry Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Den var jo knallfeit jo!! wohooo! *hrmh* Litt for mye underground 2 kanskje? Men han/hun synes sikkert den var feit. Plastic fantastic for de fleste penga. Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Stygge lille Trine hun fikk aldri kline når vi dro på byen fikk hun ikke bli med Hun kan’ke no for det men hun vet hun er hun kan’ke no for det men hun vet hun er hun kan’ke no for det men hun vet hun er hun kan’ke no for det men hun vet hun er jajaja noe av det styggeste noe av det styggeste jeg har sett, rett og slett hun var noe av det styggeste noe av det styggeste jeg har sett, rett og slett Hun hadde regulering hun hadde ikke kropp hun hadde ikke tryne en dag gav Trine opp Hun kan’ke no for det men hun vet hun er hun kan’ke no for det men hun vet hun er hun kan’ke no for det men hun vet hun er hun kan’ke no for det men hun vet hun er jajaja noe av det styggeste noe av det styggeste jeg har sett, rett og slett hun var noe av det styggeste noe av det styggeste jeg har sett, rett og slett Så kommer moralen en morgen hang hun i et tre hun kommer aldri ned hvem hadde skylda var det oss eller de som sa stygge lille Trine Hun kan’ke no for det men hun vet hun er hun kan’ke no for det men hun vet hun er hun kan’ke no for det men hun vet hun er hun kan’ke no for det men hun vet hun er jajaja noe av det styggeste noe av det styggeste jeg har sett, rett og slett hun var noe av det styggeste noe av det styggeste jeg har sett, rett og slett Jeg har sett det styggeste jeg har sett det styggeste jeg har sett det styggeste jeg har sett noe av det styggeste jeg har sett det styggeste jeg har sett det styggeste jeg har sett det styggeste jeg har sett noe av det styggeste jeg Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Litt for mye "pynt" her ja... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 om eieren liker den så er den vel fin... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 det som er viktig er jo at eieren synes den er fin! sikkert mange som synes min minner om den, men den der likte jeg ikke! bilen er grei, men front fangeren er stygg! Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Syns den var grei jeg, viss jeg skulle bygd en rice bil, MEN! de kromma m3 speila er til å spy av! hadde uansett valgt en kraftigere farge, for eks. tornado rød eller orange perleeffekt. edit, også må den senkes skikkelig, er høyt oppe den frontfangeren. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 hmmm eieren syns sikkert den er fin jeg gidd ikke en gang å si min mening om den der...... angry angry angry Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Den der er vel ikke noe værre enn den som han på forumet her har.. den røde med den sinnssykte vingen bakpå.. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkFame Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Var litt "rotete" frontfanger ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 holder den til i sandnes? føle eg har sett den der ein gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 faen, det er en Golf jo.... det tok det jaggumeg lang tid før jeg så :D tenkte først det var en micra jeg da... huffamei.. men om eieren liker den er det jo greit.. sikkert noen andre som synes den er feit også :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg