TurboLeon Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Har vert på utkikk etter styling i lang tid, og har nå funnet en som har ferdig montert styling kit på bilen, som han gjerne vil bytte mot orginal fangere...mm! Han er villig til å bytte bort Styling: frontfanger(ferdig lakkert) Bakfanger(Ferdig lakkert) og vinge(ferdig lakkert) + sideskjørt som ikke er lakkert enda.....dette vil han bytte mot min orginale frem og bakfanger + + at vi bytter bakasjelokk......... PS: Vi har samme farge på bil!!!!! Han vill ha 5000 i mellomlegg..... Er dette en god deal ?? Hvor mye kan jeg få igjen for front og bakfanger vist jeg selger di orginale utenom ??? Mine deler er svært strøkne unntatt noen små striper i frontfanger.....Bakfanger er nylakkert..... Håper noen kan hjelpe meg....ble plutselig veldig usikker!! Lsi Coupe Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Spørs hvilken styling det er på bilen, og om det er samme farge som på bilen din, eller så må du jo omlakkere osv..og da blir det fort ikke no spessielt lønnsomt enn om du kjøper nytt. Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Bilen hans har jo samme orginale sort fage som min....så tror ikke dette er noe problem....lurte bare på om noen viste hvor mye jeg kan få for dette om jeg selger det utenom.....alså di orginale delene??? Bilde av bilen hans..... Sideskjørtene er ikke på på dette bilde, men jeg skal ha dem også! Di er ulakert.... Lsi Coupe Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg