Pater Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Noen som vet hva dette kommer av, har laget en liten film om det, (med lyd)..... sitt å kjeder meg, derfor lagde jeg film, hehe... lettere å se enn å forklare også..... Trykk her for film format: wmv størrelse: 9,02MB noen som vet? ideer? fremgangsmåter? (må være forklart så jeg skjønner det.... hehe) MVH Morten Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Jeg hadde samma problemet med min,men det var ikke 16v GTi da,men.. Fant aldri ut eksakt hva problemet var,men det forsvant helt da jeg skifta dynamo,tro det eller ei.. Turtallet mitt var helt likt,bare at det gikk litt saktere opp og ned liksom.. Har du vært på diagnosetime hos Møller eller? Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Jeg hadde samma problemet med min,men det var ikke 16v GTi da,men.. Fant aldri ut eksakt hva problemet var,men det forsvant helt da jeg skifta dynamo,tro det eller ei.. Turtallet mitt var helt likt,bare at det gikk litt saktere opp og ned liksom.. Har du vært på diagnosetime hos Møller eller? har ikke vært der nei.... har hatt en annen 16v der en gang, å eneste dem klarte å få til, var en dyr regning... har hørt noen prate på å rengjøre tomgangsregulatoren eller noe slikt? hva vil det si? hvor sitter den? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 hva dro du av kontakten til da? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 hva dro du av kontakten til da? ser jeg gjør det i filmen....? vet ikke hva den dingsen heter akkurat jeg, så lagde en film for å få folk til å skjønne bedre Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 hva dro du av kontakten til da? jeg dro av kontakten på tilbakeslagsventilen, hehe.... vet du hva som kan være galt? ventilen? EDIT, leste feil jeg Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Ta ut tomgangsregulatoren (den du dro av ledningen på), og rens den med elektrorens og blås med trykkluft. funker ikke dette, prøv en annen. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 sikker på at du ikke tok kontrollventilen for tomgangsstabilisering?? ser da virkelig slik ut.. Men ellers har jeg ikke peiling Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 rengjøre tomgangsregulatoren eller noe slikt? hva vil det si? hvor sitter den? Hadde samme dritt problemet på min gamle 16v, tomgangen dro opp i 3k når jeg nappa ut pluggen til isv'n. Den var enda værre en din. Datt så lavt at motoren stoppet. Kjøp en ny.. dyrt men... kanskje høgger'n har en.. (?) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 sikker på at du ikke tok kontrollventilen for tomgangsstabilisering?? ser da virkelig slik ut.. Men ellers har jeg ikke peiling jo tok av kontakten på kontrollventilen for tomgangsstabilisering, klarte å lese feil på skjemaet ditt... hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Ta ut tomgangsregulatoren (den du dro av ledningen på), og rens den med elektrorens og blås med trykkluft. funker ikke dette, prøv en annen. hvordan skrur jeg av denne da? hele selve beholderen på en måte da ell? eller hva man skal kalle det? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Hadde samme dritt problemet på min gamle 16v, tomgangen dro opp i 3k når jeg nappa ut pluggen til isv'n. Den var enda værre en din. Datt så lavt at motoren stoppet. Kjøp en ny.. dyrt men... kanskje høgger'n har en.. (?) aldri sett en golf med 16v motor på en høgger men.... men kan jo høre med di.... er det kun 16v som har denne delen jeg trenger? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Hei geth! mulig du har veldig flaks nuh, jeg har en liggende jeg. Men hva er delenr ditt?? mulig de går om hver andre disse tomgangstab. når den er til GTi 16V den jeg har liggenes her. mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Hadde samme dritt problemet på min gamle 16v, tomgangen dro opp i 3k når jeg nappa ut pluggen til isv'n. Den var enda værre en din. Datt så lavt at motoren stoppet. Kjøp en ny.. dyrt men... kanskje høgger'n har en.. (?) når jeg tar ut pluggen så går turtallet opp til 12-1300o/min å stabiliserer seg der...... er jo nesten så det er bedre å kjøre med kontakten ute da..... hvilken nytte har denna duppeditten da? hva er den god for? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg