skoglund Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Siter Mitsu Lancer Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 hva vil du skal gjøres?? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 modd den slik du ville at den skulle vært! Senking, evo vinge ++ Litt små snax :) Siter Mitsu Lancer Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 kjapp en, brukte vel 20min Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 takk:) jeg skjønner ikke en dritt av data så takk til alle som hjelper meg:) Siter Mitsu Lancer Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Jeg tok meg 10 min fri fra skolearbeidet og laget denne modden. Kunne sikkert laget noe mer ekstremt, men ville vise hvor lite som skal til før bilen får et helt nytt utsene. Dette er gjort: - Farget skjørtet - Grafikk - Større potte - Fjernet bensinlokket - Større felger Håper du liker det :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 får ikke opp et stort bilde jeg! :( kan ikke dere legge ut et bilde som er stort a! så skal jeg prøve! ;) Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Jeg skal gjøre et forsøk :D Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Oki. Her er bilen Ble ikke av den beste, menmen. OG FOR DE SOM LURER, SÅ ER IKKE FELGENE DÅRLIG KLIPPET :D:D Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 her er det en versjon til av bilen. fargeskiftet ble ikke altfor bra.. Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 blir jo konge dette.. nydelig med senking og større potte osv... da er det bare å senke vogna mi da:) takk til alle Siter Mitsu Lancer Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Kan noen PLIIS legge ut et stort bilde til meg sånn at jeg oxo kan prøve meg?? doh Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 du må trykke på bildet... så blir det stort.... Siter Mitsu Lancer Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 jeg får bare et rødt krys jeg! :( ser ikke bilde!! det var det jeg mente da!! Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 ok, legger det ut en gang til;) Siter Mitsu Lancer Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg