-cardudde- Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Hey! Har holdt på med denne en stund nå..:D Kommentarer mottas med takk:) Med angel eyes: Night version: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Likte den godt, dritkul farge, men golfen din har ingen frontplate ;) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 nice carude! men syns motoren har en litt mere matt farge en resten av bilen!! men syns den blei pen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 likte den første versjonen bedre.. eneste er at motoren er flat og du har ikke farget sidespeilene;) og bakfelgen svinger;) på R32 versjonen er det flere feil.. frontfangeren er way off.. og den venstre lykten passer ikke helt.. tror det ville ha blitt fetere om du bare hadde brukt de orginale lyktene og gjort noe med de heller.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 pluss at du må fjærne det bakre delte vinduet der døren var :) ellers pen! Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Jo pent dette. Flott farge du har ;) Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Takker og bukker for kommentarer:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Update: "Lakka" sidespeil nå også satt på Angel Eyes:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Nice! *ti tegn* Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Kul den! Bedre med Honda motor! ;) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Takker :)*ti tegn* Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Update: Night version, kvaliteten på alt annet en lyktene sugde..:S , første gang jeg lager angel eyes:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 jævelig nice ass...props :) Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Veldig pent modda golf ja! Fargen likna litt på min da igrunn...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Veldig pent modda golf ja! Fargen likna litt på min da igrunn...hehe Ja, hehe:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg