daho Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Må jeg betale omregistrerings avgift hvis jeg kjøper en bil og leverer inn skiltene. Skal bare ha noen deler så skal den vrakes. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Må jeg betale omregistrerings avgift hvis jeg kjøper en bil og leverer inn skiltene. Skal bare ha noen deler så skal den vrakes. Omregavgift er bare hvis du skal ha skilter på bilen selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 ok. Så det er det bare å levere skiltene med salgsmeldinga. Hvordan er det med refundering av halve årsavgifta? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Du får halve årsavgiften tilbake hvis bilen vrakes før 1 Juli. Dessuten kan du kjøpe en bil og la vær å betale omreg, så lenge du selger den innen to-tre uker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Bilen vrakes nok før det. Hvordan krever man den tilbake? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Jeg mener at det kommer inn på samme konto som vrakpanten, mao automatisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Oki, trodde man måtte sende brev osv. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg