Sunny Engineering Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Hei, jeg har en Corolla 86 med 1.3L. Jeg vet jeg har et dårlig utgangspunkt men for det: Er det noen som har noen tuningtips? synes 75HK er litt lite. Alle tips tas imot, men helst ikke sånne kjempedyre tips. Har lyst på rundt 100-150hk. Takker for alle svar. Siter Every engine has a potential for improvement, We're making it possible ----> *Sunny Engineering* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondie Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Ein GTI motor kanskje, viss toyota hadde slikt på den tida Siter MK3 2001 Ford Mondeo 2.0 - ex politibil Mk3 2002 Ford Mondeo 1,8 - bytta inn MK1 1994 Ford Mondeo 1,8 - solgt 2004 Chrysler Voyager 2,4 SE - firmabilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 rundt samme åra hadde mr2 1.6 16v jallefall, kanskje du kan bruke den:) bør bli bra i corolla. 16v er fint:) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apsis Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Jepp, i -86 fantes corolla GT. Samme motor som i mr2en som ble nevnt. 1.6 16v (4A-GE), 116/124/125 hk (har enda ikke fått med meg det :P) Den hadde rimelig mye bedre hjuloppheng enn den "vanlige" corollaen og en mild styling. (sideskjørt, takvinge, muligens andre fangere). Mulig du finner en sånn delebil noe sted som du kan hive noe over fra, men da er det kanskje like enkelt å fikse opp "delebilen" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Bedre å bruke pengene på en Corolla GT med engang. Skiller lite i pris... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg