Gå til innhold

Video: Snow Rider

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Satt her i kveld å skulle lage noe helt annet, men så kom jeg over en gammel råtape fra i vinter som jeg ikke kunne la ligge usett. Så til alle som savner snø og kulde, bli med oss på en liten sladdetur i Lørenskog og Lillestrøm med en ufattelig dau Mercedes E200 stasjonsvogn (automat selvsagt)...

 

Snow Rider (wmv, 56MB)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med dau mærsje a? den gikk jo faen ikke fremover....hahah....servo'n slutta å funke å greier....knall...hehe

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ikke dum denne løypa her nei"

 

haha midt i lillestrøm sentrum :)

Dere altså

 

Men snøsladding blir alltid mere gøy å sitte på med enn å se på for andre da :)

(Husker du ikke at jeg sa til deg, klipp den kort også litt rask musikk.. Også blirre julemusikk og langdryg klipp)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ikke dum denne løypa her nei"

 

haha midt i lillestrøm sentrum :)

Dere altså

 

Men snøsladding blir alltid mere gøy å sitte på med enn å se på for andre da :)

(Husker du ikke at jeg sa til deg, klipp den kort også litt rask musikk.. Også blirre julemusikk og langdryg klipp)

 

Kort og rask uten action ble teit. Synes det ble bedre med en litt sånn "være med på turen" feeling. En liten dokumentar om norsk ungdom liksom :p

 

Ha|||on: Fremdeles Moviemaker ;)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort og rask uten action ble teit. Synes det ble bedre med en litt sånn "være med på turen" feeling. En liten dokumentar om norsk ungdom liksom :p

 

Ha|||on: Fremdeles Moviemaker ;)

 

Wow, syntes glow rundt teksten og gradient i bakgrunnen virket litt overkill for Moviemaker, men da har jeg altså ikke oppdaget de store mulighetene som faktisk finnes... Hehe. :)

 

Filmen vekker uansett minner fra vinterferien ifjor, men da med en 190 Diesel Automat (uten turbo, ja). Den gikk også sinnsykt godt.

 

Helt konge med julemusikk!

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår