Gå til innhold

Er dette noe å skryte av?

Ranger emnet

Gjest nidaroo

Anbefalte innlegg

naa burde du som skal vere litt oppegaaende ikke vere saa trangsynt ved aa ikke forstaa at det er nok en skrivefeil...

men naar du sier det slik, saa maa naa subben vere noe aa ha for den har jo tross alt 18hz som nedre frekvensgang.........

subben til sony funker helt greit, det samme gjor forsterkeren..watt er watt i den klassen og den lyder helt oki.

jeg hadde personlig ikke kjopt det for jeg har sikkert nok hoyere krav enn det nidaroo har..vil jeg tro..

men for/til et budsjett kunne jeg nok anbefalt det.det spiller til prisen, og det nok like bra som alt annet til samme pris faktisk..

jeg er ute etter et budsjett sjol...og hm...hva vil folk si om jeg tar sony sin 15" 5kanta sub da, og det lyder bra....?

mvh, stig

:peace:

Hehe...

Kunne ikke la vær ;)

Men hvem skal vi liksom kunne stole på da?

Det kunne jo faktisk hende at oppgitte data stemte.

Men jeg håper ikke det er tilfelle.

Jeg sa da ikke noe om at subbene er bedre jo lavere Fs de har (hvis det er den du kaller "nedre frekvensgang") :rolleyes:

P5 har jeg faktisk hørt spille sånn passe greit, så det kan jo funke det.

Men jeg ville ha foretrukket om du hadde valgt noe litt mer "skjeldent".

F.eks. Peerless som nevnt tidligere.

Det er bare det at jeg ikke tåler at produkter er merket med med noe, mens sannheten er noe helt annet.

Holdt faktisk på å få sammenbrudd da jeg åpnet eskene til forsterkerne og så det var klistret et merke med "max power 5000 watts" på Orion-logoene :D

Men disse var heldigvis ikke ment å være på.

Det sto i det minste at det var max power, så det var nok ingen løgn der i hvert fall.

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koffor e folk helt steinegal ætter 6x9? æ syns d ble bedre lyd me ett frontsett i hatthylla.

jo mindre høytalera man har, desto mindre må man justere på. så æ mener at jo færre høytalera du har, jo bedre lyd får du :) men da nytter d dessverre ikke å kjøpe boss eller lightning audio...

Det heter ikke frontsett, det heter komponentsett.

Og gode 6x9 er bedre enn dårlige komp.sett.

6x9 som spiller helt greit får man jo ned til 700kr.. Komponentsett i den samme prisklassen er sjeldent i nærheten.

Det er ikke noe galt med 6x9, det eneste er at det kan være noe crappy delefilter på de.

Også i mange tilfeller når man bruker orginalplasseringene til høyttalerene så kan man komme bedre utav det med noen gode koaksialhøyttalere.

Og lightning audio har serier som spiller fletta av mye annet, du tenker på det aller billigste de har, og den serien er helt grei..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om jeg ikke er fornøyd med Sony Xplod [C8000RX] spilleren så skifter jeg enten til Lanzar (for og få alt i samme serie) eller muligens en Pioneer spiller

[-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model

Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34

eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS]

(Ja, er hekta på "Initial D" anime serien)

Lenke til kommentar
Del på andre sider