Dani Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 noen som har no bra tilbud til meg? trenger vel minimum 150 amp... dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Perel selger 200 amp automat sikringer for 169,- har ikke sett de rimeligere noen annen plass :) Edit : perel import Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 ingen andre som har noe?? dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipper Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Perel selger 200 amp automat sikringer for 169,- har ikke sett de rimeligere noen annen plass :) Edit : perel import Var billig! Kvaliteten? Siter VW Golf 2 86 mod. 16" OZ Racing GTI Stoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Var billig! Kvaliteten? Vel, har ikke fått testet den enda, bare sett litt på den.. og har ikke testet noen andre automatsikringer heller så jeg har inget sammenligningsgrunnlag.. men den virket helt grei :) eneste minuset var at tilkoblingen var litt underdimensjonert, men om det går igjen på alle slags automatsikringer vet jeg ingenting om Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg