svein p Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Finner ingen butikker som selger bilstereo ifra dem. Har de skifta navn,eller har de sluttet med bilstereo? Siter -01 Peugeot 806 Familiebil -80 Chevrolet Caprice 4 dørs -66 Ford Falcon stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 JBL (selskapet somproduserer JBL) som har teknikken til H/K nå. tok over tidlig på 90 tallet....93-94 tror jeg.. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 H/K lager ikke bilstereo for ettermarkedet lengre. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Harman/Kardon, som eies av Harman International (som igjen eier bl.a. JBL, Revel, dbx, Lexicon, Mark Levinson, AKG, Becker, Crown og Infinity) sluttet som sagt å lage bilstereo for ganske lenge siden. Regner med de har konsentrert seg om JBL og Infinity på bilstereosiden for ikke å få intern konkurranse e.l. Til hjemmebruk er det vel beregnet at Harman/Kardon skal levere cd/dvd-spillere og forsterkere, mens JBL tar seg av høyttalerbiten. Det kan kanskje være fristende å tro at det vil komme bilspillere fra H/K etter hvert, men forsterkerdelen har vel hovedsaklig vært H/Ks tyngde opp igjennom. Derved virker det kanskje litt snodig at Harman har valgt å satse på JBL istedetfor H/K hva bilstereoforsterkere angår, men dette har kanskje noe med "branding" å gjøre? JBL har alltid stått uhyre sterkt som et "live"-merke med høy kvalitet, mens H/K nok er kjent for de fleste for sine solide hjemmekinoforsterkere . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg