docsist Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 stemmer d at du ikke får godkjent volvo med v8 og manuell?, det står ikke noe om d i godkjenningen fra volvo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 automat - manual... hvorfor skulle det ha noe å si? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 ja d var d jg oxo trodde, merkelig at de fleste 280 er bygget med automat damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Har vell mer med at motordonoren til 24(8)0 bilen er med automat. amerikanere og stick shift er som nordmenn i syden og billig alkohol. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 og det gromit ville fram til tror jeg er.... LATE SOM FAEN :D.. noe riktig? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Nei, mere at det hører sammen vel sombrero Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Jeg vet at en i Sverige ikke fikk Volvoen sin med V8 godkjent med manuell og da han byttet til automat så fikk han skiltene med en gang! Men manuell girkasse, iallefall T5r, veier mindre enn en automat, for eksempel th700, så det bør jo være best å ha noe som ikke veier for mye i front! Men vi lever i norge hvor ting ikke skal være så veldig lett til tider! :( Jeg bytter iallefall ikke ut min T5r! Kanskje mot Den nye Viper kassa med 6 trinns manuell! ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Merke/Type av motor/gir, etc. skal i teorien ikke ha noe å si. Det eneste de skal bry seg om, er vekt og effekt. (i teorien). mao. skal du kunne få godkjent f-1 motor, om du bare har papirer på at den er på 220hk og 280nm Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 hmmmm prosjekt??? ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 hmmmm prosjekt??? ;) hehe, hadde vært tøft ja. ps. Det råeste er vel Tremec manuellkasser.. De ligger vel på ca. 20-25.000kr. Du får Tremec T56 også.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COSNORGE Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Den gamle bilen min, var godkjent med Chvrolet 350 LT1 motor og Borg & Warner T56 6 trinns manuell kasse, dette var en 240 GLT 81-mod. Siter 96 960 T5 06 ML320CDI AMG 02 A4 1.8 TQ S-line // Gatebil Crew // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Den gamle bilen min, var godkjent med Chvrolet 350 LT1 motor og Borg & Warner T56 6 trinns manuell kasse, dette var en 240 GLT 81-mod. hvor kjøpte du bw-kassen? måtte ut med ca. 15k brukt eller? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COSNORGE Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Hvi du får tak i til den prisen skal du ha flaks, Ga 30 for motor og gear, kom da rett fra USA, her hjemme har jeg ikke sett noe sånt til salgs, den nærmeste var en i Sverige som skulle selge ei for 25 SEK for ei stund siden. Husk dette er ei GROM kasse, sitter tilsvarende i Viper, SRT10, Vantage, Corvette, Firehauk ++++ meange andre grombiler med manuelt gear. Siter 96 960 T5 06 ML320CDI AMG 02 A4 1.8 TQ S-line // Gatebil Crew // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Hvi du får tak i til den prisen skal du ha flaks, Ga 30 for motor og gear, kom da rett fra USA, her hjemme har jeg ikke sett noe sånt til salgs, den nærmeste var en i Sverige som skulle selge ei for 25 SEK for ei stund siden. Husk dette er ei GROM kasse, sitter tilsvarende i Viper, SRT10, Vantage, Corvette, Firehauk ++++ meange andre grombiler med manuelt gear. jeg vet godt hvilken kasse det er, men viper har bedre synkroer! De koster nye ca. 30.000kr.. (for girkassen). så er det jo clutch, svinghjul, etc. etc. samt for å få den til å passe i 240, må man jo forlenge den tunnellen som girvelgeren kommer opp av, samt bredde den litt vel? man må også mekke på girtraversen og senke den litt? t5 kassen er mye enklere å få i 240, men 6-tr 240 er jo tøffest! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COSNORGE Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 jeg vet godt hvilken kasse det er, men viper har bedre synkroer!De koster nye ca. 30.000kr.. (for girkassen). så er det jo clutch, svinghjul, etc. etc. samt for å få den til å passe i 240, må man jo forlenge den tunnellen som girvelgeren kommer opp av, samt bredde den litt vel? man må også mekke på girtraversen og senke den litt? t5 kassen er mye enklere å få i 240, men 6-tr 240 er jo tøffest! Stemmer det, må klippe og lime litt og justere med slegge så går det fint :rolleyes: Siter 96 960 T5 06 ML320CDI AMG 02 A4 1.8 TQ S-line // Gatebil Crew // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.