dinge Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 hei!!!!:) jeg har en golf 2 gti 16v. da med det lille innsuget. doh lurer på om da det store innsuget passer rett på! eller må jeg bytte hele den greia som fortsetter ned mot blokka, eller toppen el hvor den ender!!?:D takker masse for alle svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Er ganske så sikker på at du må bytte hele greia. Da de røra som går ned på toppen er like tjukke som resten av innsuget. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 okei!takk! var det jeg tenkte litt på og!! vet ikke om noen som selger alt komp!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 okei!takk!var det jeg tenkte litt på og!! vet ikke om noen som selger alt komp!? Se kjøp og salg forumet. Er to der for 500kr. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg