Ferrari Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Jeg har nå kjøpt min første bil! En e30 BMW med en trimma 318i motor! Jeg har kjøpt 325 motor, som skal settes i. Det jeg lurer på er hva jeg må gjøre ellers for å få det godkjent? 318 og 325 er vel helt lik i ramme osv? så hva må gjøres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Dette er ombygging fra 4 til 6 sylindre. Blir du tatt med dette uten å ha registrert det får du problemer. Sikkert 5-6 tråder om dette til. Bare nevner ting du må sjekke opp/bytte/modifisere Bremser, fjøring, motorfester, motorstyring, gearkasse, fester til gearkasse, mellomaksel, feste til mellomaksel, bakaksel fester til bakaksel, drivaksler, ++++++++++ Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Okey! Takk for svar. Gleder meg til å begynne:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg