Deprimera Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Er det noen av dere som har vært plaget med toppakningen på primera? Jeg har en Primera slx 1992 mod som toppakningen har gått på. Den har riktignok rullet 270 000 ca. Tåler de lite eller? Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JONHE Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 På min er toppakningen skiftet 2 ganger. På vel 200.000km for noen år siden, og sist for noen mnd siden på 286.000km. Kjører fint uten stor belastning eller høyt turtall. Men dette er en diesel vel og merke. Har et inntrykk av at toppakningen ikke akkurat er bilens sterkeste side.. Nesten alle Primera diesler som har passert 260-270.000km har skiftet topp/toppakning. Siter Mazda Miata 1.6 90mod X Nissan Primera 91mod 2.0dLX X Toyota Camry 88mod 1.8xl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Ja men denne er bensin, aldri skiftet på før. Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sri Turbo Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Toppakningen går så å si aldri. Bytta på min men det kom vel av noe annet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg