Wheelman Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Noen som vet hvordan det er å koble til forsterker på org BMW spiller..?? Det sitter orginal kasettspiller med tilkoblet cd-skifter... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 du kan bare sette på en high to low omformer så funker det. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 du kan bare sette på en high to low omformer så funker det. veit, men jeg har ikke planer om å koble ut noen av de orginale høytalerne... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 veit, men jeg har ikke planer om å koble ut noen av de orginale høytalerne... Da ville jeg tatt en telefon til Autod.no han kan sikkert hjelpe deg med en slik overgang, hvis det finnes:) Mvh Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 du trenger jo ikke å koble ut høyttalerne da for å bruke omformer Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 du trenger jo ikke å koble ut høyttalerne da for å bruke omformer Sorry, jeg tenkte litt feil... Gjorde det samme på Blaupunkt-spilleren jeg hadde sist, så jeg har en omformer liggende... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Er det noen spesiell måte å ta ut spilleren på forresten..?? Ser ut som jeg trenger et par spesielle "stikker", men disse lå ikke i bilen når jeg kjøpte den... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 kan godt være at du trenger stikker for å få ut spillern ja. viss du stikker til ett bmw verksted eller stereo butikk så får du sikker låne for å få ut spillern. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse-GS Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Vet noen om hvor jeg får skaffe en omformer til Orginal Bme e38 spiller? med Cd-skifter... Siter Mitsubishi Eclipse-GS 96 2,0 150 Hk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Enhver bilstereosjappe har slike... men CD-skifteren har ikke noe med den å gjøre, bare så det er nevnt. :) Og det kan jo hende forsterkeren du skal bruke, har såkalte HighLevel-innganger, så det bare er å koble til høyttalerledningene direkte... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse-GS Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Har du noen anbefalinger? Og skal jeg bruke kabelene som kommer direkte ut av kasetspilleren, så videre koble til Forstereken eller høyttalerne? Siter Mitsubishi Eclipse-GS 96 2,0 150 Hk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Slik har jeg gjort det :) For fler bilder, se: http://meusdomus.net/bilder/bmw Jeg har _kun_ brukt de orginale høytalerkablene. :) + strøm til forsterker Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg