Zeph Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Finnes det noko slikt? Eventuelt har folket her tips om kor eg kan legge kabler? Har ein straumledning på 32", 2 par phonoledningar som eg helst vil legge aleine og 2 par 2.5" høgttalarledningar. 35" skal frå batteri til bagasjerom Phono skal frå CD-Spelar til bagasjerom Høgttalarledning skal frå bagasjerom til frontdører. Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Det som nok hadde hjulpet i første omgang var om du skrev hva slags bil det dreier seg om ;) Regner med det er en Primera, men hva slags? P10, P11, P11-144, eller P12? Om du ikke vet dette kan du opplyse om årsmodell, da ordner det seg :) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Eg klarte å gløyme det ja :) Nissan Primera 98 modell. Dette med Pxx har eg ikkje peiling på Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Finnes det noko slikt? Eventuelt har folket her tips om kor eg kan legge kabler? Har ein straumledning på 32", 2 par phonoledningar som eg helst vil legge aleine og 2 par 2.5" høgttalarledningar. 35" skal frå batteri til bagasjerom Phono skal frå CD-Spelar til bagasjerom Høgttalarledning skal frå bagasjerom til frontdører. du må ha en stooor bil om du skal få plass til en strøm kabel på 32"(32tommer) LOL Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Hehe. Det kaller jeg stor strømkabel ja :D Spøk til revolver. Fra motorrommet, på begge sider, går det hull ut i innerskjermene, som du kan trekke igjennom. Er litt jobb hvis kablene ikke er spesielt stive, men det går. Jeg fant det lettest å gjøre dette på passasjersiden. Du kan ikke unngå å se hullet liksom. Så åpner du passasjerdøra foran, og titter akkurat i åpningen..etterhvert vil kabelen dukke opp her, hehe. Så da må du bare finne en måte å få den inn i bilen på.. Går noen kabler her originalt, fra føra. Det går an med små kabler og bare dra ut proppen, trekke kebalene, og sette i proppen igjen, ettersom det blir tett..men med 32 kvadrat kabler blir det vel verre..kanskje du må lage et fint hull i proppen? Jaja..når du har fått kabelen inn i bilen er det jo standard prosedyre. Dra av alt bortover i bunn av dørkarmene, så finner du noen kabellister som ligger der fra før. Tror du skal få plass til kabelen her. Hvordan du skal gjøre det når du kommer til bagasjen er jeg usikker på. Ser lite cleant ut å bare dra den igjennom hullet der liksom..hvis du ikke finner på et eller annet lurt.. Jeg er ingen anlegg-freak, og det finnes garantert folk her inne som er mer opptatt av sånt enn meg, så kanskje det dukker opp noen mer informative svar ang. resten av spørsmålet ditt :) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg