stev-1 Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 X???+ hvorfor modder du ikke biler og legger dem ut...??? jeg skjønner ikke det jeg..??? har du et svar på det??? Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 *lol* den har jeg sett før -x- få deg windows og photopåpp så vi kan mobbe deg litt!! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 haha.. Olsen_nissan er sint på X-ecutioner:D:D sint?? sa bare at jg ikke ville se jg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Rått!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 *lol* den har jeg sett før -x- få deg windows og photopåpp så vi kan mobbe deg litt!! Den er jeg med på! imstupid Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 okey...ikke no dissing her:P...bare positiv konstruktiv kritikk:P ;)...hehe...sjekk ut noen av modden jeg har laget..blandt annet hondaen eller passaten eller no:P...heheheheh Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Jeg har sluttet å modde, og nå sitter jeg i Linux og orker ikke sette meg inn i GIMP.. Det er ikke en unnskyldning da.. :P bare å legge inn GimpShop så blir det meste i gimp som i photoshop.. :) Siter 1997 BMW 520iA [Grønn Metallic] 1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Den er jeg med på! imstupid Me2! :D imstupid :P Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg