PerryZaphire Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Jeg må av med gti listene mine og gjøre litt rust arbeid :rolleyes: Ser mine er limt.... antageligvis fordi forrige eier ikke fikk skrudd/poppa fast skjermene i all rusten angry Derfor... hva slags lim kan/bør jeg bruke ? som kan kjøpes "hvorsomhelst" := Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Sikaflex 11FC Puss under bredderne med grovt sandpapir først, matt også ned lakken på skjermen... Sikaflexen brukte vi til å lime stål til betong, så den holder....:) Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Sikaflex 11FC Puss under bredderne med grovt sandpapir først, matt også ned lakken på skjermen... Sikaflexen brukte vi til å lime stål til betong, så den holder....:) Hehe bør holde da ja :) mulig å få kjøpt hos statoil ellernoe? er ikke så heldig med bilbutikker i dombås :( Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Får du kjøpt på de fleste byggevaresjapper....koster en 130 for en tube...men er drøy...må ha silikonsprøyte da... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Får du kjøpt på de fleste byggevaresjapper....koster en 130 for en tube...men er drøy...må ha silikonsprøyte da... slik sprøyte som du slenger tuben i og klemmer på ? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Ja, sånn beholder på en måte. Pass på å ikke søl dette der du ikke vil ha dette, hvertfall ikke la det herde der, er ikke noe gøy å få vekk igjen;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Ja, sånn beholder på en måte.Pass på å ikke søl dette der du ikke vil ha dette, hvertfall ikke la det herde der, er ikke noe gøy å få vekk igjen;) hehe ;) Evnt. om det er noen dovringer der ute som har noe slikt liggende ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg