turbo_fever Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Jeg lurer på om det er noen som vet hvor mye det vil koste å sende 4stk 17" felger med dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Jeg lurer på om det er noen som vet hvor mye det vil koste 4stk 17"felger Ring sharif å hør med de! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Betalte 400,- med porto/frakt rett på døra med Tollpost Globe fra Interdekk. Mulig dem kanskje har noen avtaler med dem (?) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Jeg lurer på om det er noen som vet hvor mye det vil koste å sende 4stk 17"felger med dekk. kommer jo HELT an på hvor du sender til/fra..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Litt nord for oslo til nærheten av Molde by i Møre og Romsdal.. Prøvd å funnet ut noen pris på nett, men det var ikke så lett. Blei det sendt fra en forhandler så har dem sikkert noen avtale.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Tror jeg betalte rudnt 400,- el no når jeg sendte 4stk 16" med dekk fra Bergen til Stavanger med HSD.. Tror det kan være lurt å ringe litt rundt... Fikk ganske så ville priser hos et par.. Tror det kommer litt an på hvordan det passer for dem ol... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Litt nord for oslo til nærheten av Molde by i Møre og Romsdal..Prøvd å funnet ut noen pris på nett, men det var ikke så lett. Blei det sendt fra en forhandler så har dem sikkert noen avtale.. Oslo - Molde har i hvertfall en bruttopris på 379 + mva hos Nor-Cargo. Så blir det sikkert noen gebyrer i tillegg :-( Det er for max 49 kg. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Tror jeg betalte rudnt 400,- el no når jeg sendte 4stk 16" med dekk fra Bergen til Stavanger med HSD.. Tror det kan være lurt å ringe litt rundt... Fikk ganske så ville priser hos et par.. Tror det kommer litt an på hvordan det passer for dem ol... God tips, men husk også å spørre etter ALLE gebyrer som måtte tilkomme, og få navnet på den som har gitt deg prisen. Her i Nor-Cargo er det til tider helt jævlig. man får en lav pris, men så kan det komme dullioner av gebyrer i tillegg. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Ring sharif å hør med de! Alle vet vel at å ringe Sharif, og faktisk få snakke med noen er mindre sannsynlig enn å vinne i lotto :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Ring Nor-Cargo! Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 God tips, men husk også å spørre etter ALLE gebyrer som måtte tilkomme, og få navnet på den som har gitt deg prisen. Her i Nor-Cargo er det til tider helt jævlig. man får en lav pris, men så kan det komme dullioner av gebyrer i tillegg. Det er helt riktig. Spurte om prisen på å få tilsendt 4 felger med monterte dekk fra Kristiansand og til meg, sendt fax og fikk tilbake: 500kr + mva LEVERT Rødberg. Ok tenkte jeg, og fikk han som hadde dem til å sende meg felgene. Så kom regningen, på 1140kr. Nå er denne saken levert min advokat..(som heldigvis gjør dette gratis, ellers så hadde det vel ikke vært noe vits i..de pleier jo å være ganske dyre) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Takker for svar. Kjipt att regningen blei så stor da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Ok tenkte jeg, og fikk han som hadde dem til å sende meg felgene. Så kom regningen, på 1140kr. Nå er denne saken levert min advokat..(som heldigvis gjør dette gratis, ellers så hadde det vel ikke vært noe vits i..de pleier jo å være ganske dyre) Det var håpløst dyrt, ja. Det med mva er jo greit nok. Ved private henvendelser skal alle priser oppgis ink. mva, så hvis de ikke sagt noe om det, kunne du kreve å ikke betale mva. Hva var alt det andre du måtte betale ? skremmende, at det skal være nødvendig å tenke så kortsiktig at man drar på seg sure kunder med sånt der. Det hadde vært bedre å hatt deg som lykkelig ikke-kunde, enn missfornøyd kunde. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Alle vet vel at å ringe Sharif, og faktisk få snakke med noen er mindre sannsynlig enn å vinne i lotto :P Hahaha :D:D:D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Det var håpløst dyrt, ja. Det med mva er jo greit nok. Ved private henvendelser skal alle priser oppgis ink. mva, så hvis de ikke sagt noe om det, kunne du kreve å ikke betale mva. Hva var alt det andre du måtte betale ? skremmende, at det skal være nødvendig å tenke så kortsiktig at man drar på seg sure kunder med sånt der. Det hadde vært bedre å hatt deg som lykkelig ikke-kunde, enn missfornøyd kunde. Har ikke regninga foran meg akkurat nå, men det var noe greier om forfrakt(?) og noe annet ball, kan skrive inne her igjen når jeg har regninga... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg