Gå til innhold

Pris på sending av felger

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Tror jeg betalte rudnt 400,- el no når jeg sendte 4stk 16" med dekk fra Bergen til Stavanger med HSD..

Tror det kan være lurt å ringe litt rundt... Fikk ganske så ville priser hos et par.. Tror det kommer litt an på hvordan det passer for dem ol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nord for oslo til nærheten av Molde by i Møre og Romsdal..

Prøvd å funnet ut noen pris på nett, men det var ikke så lett.

Blei det sendt fra en forhandler så har dem sikkert noen avtale..

Oslo - Molde har i hvertfall en bruttopris på 379 + mva hos Nor-Cargo. Så blir det sikkert noen gebyrer i tillegg :-( Det er for max 49 kg.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg betalte rudnt 400,- el no når jeg sendte 4stk 16" med dekk fra Bergen til Stavanger med HSD..

Tror det kan være lurt å ringe litt rundt... Fikk ganske så ville priser hos et par.. Tror det kommer litt an på hvordan det passer for dem ol...

God tips, men husk også å spørre etter ALLE gebyrer som måtte tilkomme, og få navnet på den som har gitt deg prisen. Her i Nor-Cargo er det til tider helt jævlig. man får en lav pris, men så kan det komme dullioner av gebyrer i tillegg.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tips, men husk også å spørre etter ALLE gebyrer som måtte tilkomme, og få navnet på den som har gitt deg prisen. Her i Nor-Cargo er det til tider helt jævlig. man får en lav pris, men så kan det komme dullioner av gebyrer i tillegg.

Det er helt riktig.

Spurte om prisen på å få tilsendt 4 felger med monterte dekk fra Kristiansand og til meg, sendt fax og fikk tilbake: 500kr + mva LEVERT Rødberg.

Ok tenkte jeg, og fikk han som hadde dem til å sende meg felgene. Så kom regningen, på 1140kr.

Nå er denne saken levert min advokat..(som heldigvis gjør dette gratis, ellers så hadde det vel ikke vært noe vits i..de pleier jo å være ganske dyre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok tenkte jeg, og fikk han som hadde dem til å sende meg felgene. Så kom regningen, på 1140kr.

Nå er denne saken levert min advokat..(som heldigvis gjør dette gratis, ellers så hadde det vel ikke vært noe vits i..de pleier jo å være ganske dyre)

Det var håpløst dyrt, ja.

Det med mva er jo greit nok. Ved private henvendelser skal alle priser oppgis ink. mva, så hvis de ikke sagt noe om det, kunne du kreve å ikke betale mva.

Hva var alt det andre du måtte betale ?

skremmende, at det skal være nødvendig å tenke så kortsiktig at man drar på seg sure kunder med sånt der. Det hadde vært bedre å hatt deg som lykkelig ikke-kunde, enn missfornøyd kunde.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet vel at å ringe Sharif, og faktisk få snakke med noen er mindre sannsynlig enn å vinne i lotto :P

Hahaha :D:D:D

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var håpløst dyrt, ja.

Det med mva er jo greit nok. Ved private henvendelser skal alle priser oppgis ink. mva, så hvis de ikke sagt noe om det, kunne du kreve å ikke betale mva.

Hva var alt det andre du måtte betale ?

skremmende, at det skal være nødvendig å tenke så kortsiktig at man drar på seg sure kunder med sånt der. Det hadde vært bedre å hatt deg som lykkelig ikke-kunde, enn missfornøyd kunde.

Har ikke regninga foran meg akkurat nå, men det var noe greier om forfrakt(?) og noe annet ball, kan skrive inne her igjen når jeg har regninga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider