Gå til innhold

EVO 7 on the road!!!


boXer

Anbefalte innlegg

Var nettop et tur nede i Ski sentrum, der fikk jeg plutselig en blå EVO VII foran meg :eek:

Det var nok Akerhus Bil som var ute å testa, eller så har de fått solgt den.

 

Er jeg den første på forumet til å se den på veien eller?!?

Den er fetere en på bilder, men den er fortsatt mye styggere og ikke like macho som EVO VI.

Men jeg skulle gjerene hatt den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha da så jeg den før deg. Møtte en på Tirsdag en blå. Og boxer du har rett den så mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Det som var det verste med den var rompa den var ikke pen

 

Det verste var at han kjørte mot byn og jeg mot Ski synd det fikk ikke gassa mot han

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei uff.. kan hende det er Bengtson sin også.. de har jo en herlig blå rakett.. og nå har den plutselig gått 200 km.. hehe.. man kan jo lure.. kanskje dra å spørre? hihi.. RS2: mye gamp er det i Ådi'n din da? sånn røfft regna?

1997 Volvo S70 2.0LT

x - 1997 Volvo S70 2.0S

---

1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvolutionVII

Nei uff.. kan hende det er Bengtson sin også.. de har jo en herlig blå rakett.. og nå har den plutselig gått 200 km.. hehe.. man kan jo lure.. kanskje dra å spørre? hihi.. RS2: mye gamp er det i Ådi'n din da? sånn røfft regna?

 

Det er ikke Bengtson sin, det er Akershus bil sin. Nabon kjenner eieren av butikken godt, så jeg prøver å få nabogutten til å fikse en tur med oss, vi får se ;) bare å håpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har flere artige biler der nede:

 

a129bd01.jpg

2000 Mitsubishi Lancer EVO 6. Motor påkostet 150.000.- Nytt svinghjul ,ed Ap Racing Sinter clutch, Gems injeksjon, forsterkede råder/stempler, nye kammer, Mod turbo, 3" eksos, Øhlins Understell, Ralliart Foringer, Makinen Edition int, 17"/18" alu, Må sees, Ring for INFO!!!. Tlf.: 64 94 57 50.

 

+En 2002 BMW M3

og en Dodge Stealt R/T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår