Calib'R Skrevet Februar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 Jeg renset en turbo som var full av olje, grunnet taking. Jeg la likeså godt turbon i en bøtte med diesel. Den ble ganske rein etter det. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Originally posted by ola Neida, jeg skal ikke bli FOR useriøs.. Men dette hørtes litt sykt ut? Men det er sant! :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Proffe delevaskere er en lukket boks med roterende dusj hoder som vasker delene med en salig blanding rensestoffer som er varmet (ofte til 60-70 grader). Du får disse i alle mulige størrelser og en gammel oppvask maskin funker meget godt. Varme er viktig for at det skal funke godt. La delene bli dusjet en time eller to så blir det rent og pent. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Mars 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2003 men da må du vente litt med å bære delene over lange distanser, for de blir jævli varme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg