Azzido Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 I går så jeg en bil som hadde likhets trekk med min i lillestrøm følte jeg =) noen som har noe kjennskap til denne her? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 dette er en bmw 318is, rizwan sin er egentlig ikke så veldig gjennomført Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 dette er en bmw 318is, rizwan sin er egentlig ikke så veldig gjennomført oki, ja var mørk han som kjørte den... nei var vel ikke mest gjennomførte jeg har sett... men grei... spess farge ihvertfall Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Fargen liker jeg, men er ikke så fan av sånne baklykter og sånn, dessuten er stylingen dårlig montert Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Sånn for å være litt pirkete: Det heter I Lillestrøm ;) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WildThing Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Sånn for å være litt pirkete: Det heter I Lillestrøm ;) Bre for å være off topic-fitte; det er ingen skriveregel eller dialektregel som betegner hva som er feil av på og i ;) Begge deler er rett etter norsk rettskriving ;) Siter Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac. 1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres) 1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil) 1978 Dodge Ramcharger 318 1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Rieger Infinity bakfangeren er tøff, jeg er usikker på om jeg vil ha en slik kanskje.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Bare for å være off topic-fitte; det er ingen skriveregel eller dialektregel som betegner hva som er feil av på og i ;)Begge deler er rett etter norsk rettskriving ;) Jo, det er det faktisk ;) Dersom stedet er en by heter det i, hvis ikke heter det på. Tror jeg har sett denne bilen stå en del utenfor en bilstereosjappe på ryen? Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Jo, det er det faktisk ;) Dersom stedet er en by heter det i, hvis ikke heter det på. Sorry enda mer OT, men kverulanten i meg følte for å kommentere denne.. :rolleyes: Dette må da være riv ruskende galt, la oss ta et lite sted jeg havnet i engang, Meldal i Trøndelag. Sånn omtrent femogtjue innbyggere og dermed temmelig langt fra bystatus. Allikevel sier man da "i" og ikke "på" Meldal? (Og til evt forumdeltakere fra Meldal, no offence :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: ) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Azzido: Er rimlig sikker på at jeg så den gamle cabben din på svinesund i dag, stakkars bil. Har blitt voldtatt med den styggeste fronten noen sinne... Hadde reg. nr. BP24 og et eller annet... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Sorry enda mer OT, men kverulanten i meg følte for å kommentere denne.. :rolleyes: Dette må da være riv ruskende galt, la oss ta et lite sted jeg havnet i engang, Meldal i Trøndelag. Sånn omtrent femogtjue innbyggere og dermed temmelig langt fra bystatus. Allikevel sier man da "i" og ikke "på" Meldal? Din kverulantamatør ;) Men, hvis noen er interessert er reglene som følger: Foran de aller fleste stedsnavn (byer, steder, bygder, fjell- og landområder osv.) i: * i Bergen, i Drøbak, i Finnmark fylke, i Hamar kommune, i Nord-Norge, i Rondane, i Setesdalen, i Trøndelag, i Vladivostok Et viktig unntak er en del navn på norske byer, tettsteder og landskaper, der på har tradisjon: * på Bryne, på Geilo, på Helgeland, på Kongsberg, på Lillehammer, på Lindås, på Molde, på Møre, på Oppdal, på Ringerike, på Rjukan, på Romerike, på Røros, på Sortland, på Stabekk, på Steinkjer, på Toten, på Tynset, på Vennesla, på Voss, på Åndalsnes, på Ås Også bydelsnavn får gjerne på foran seg: på Blindern, på Furuset, på Haganes, på Lade, på Majorstua, på Møhlenpris, på Storhaug, på Stovner, på Tveito, på Våland osv. Grunnen til at bynavn og bydelsnavn får på foran seg, er ofte at de er gamle gårdsnavn. Foran navngitte bygater er i det vanlige, men på er fast ved visse navn: på Drammensveien, på Karl Johan. Dessuten brukes på om torg o.l.: på Torgalmenningen. Om gateadresser er i likevel det vanlige, også der på ellers brukes: kontorer i Karl Johans gate 28, leilighet i Parkveien. Foran fjelltopper brukes på: på Galdhøpiggen, på Gaustatoppen, på Knutshø osv. Et tredje unntak utgjør de fleste øyer og øygrupper Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Kutt OT tullet og hold tråden på sporet.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg