Dr_BASS Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Noen ganger når jeg går inn på en tråd så blir knappene borte dvs post reply osv. Sjekker jeg da på rettighetene mine, ser jeg at det står at jeg ikke kan svare på tråder, ikke lage nye tråder, men jeg kan redigere mine egne tråder. Er det noe grunn til dete? Har skjedd meg flere ganger om dagen i det siste Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Noen ganger når jeg går inn på en tråd så blir knappene borte dvs post reply osv. Sjekker jeg da på rettighetene mine, ser jeg at det står at jeg ikke kan svare på tråder, ikke lage nye tråder, men jeg kan redigere mine egne tråder. Er det noe grunn til dete? Har skjedd meg flere ganger om dagen i det siste Postene du har gått inn har ikke vært låst a? :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 De har ikke vært det heller Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Da har du mest sannsynlig ike vært logget på. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Det samme har skjedd med meg...å jeg har vært logget på på tidspunktet dette skjedde..... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Har vært logget på også Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Jeg får ikke svart på innlegg i dekk/felg forumet. der er post reply knappen borte...... Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Jeg får ikke svart på innlegg i dekk/felg forumet.der er post reply knappen borte...... Det er fordi alle de gamle kjøp og salg er låste....les på forumbeskrivelsen Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Da har vi grunnen til at jeg også ikke fikk svart doh Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg