Marius Skrevet Mai 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2002 for biler som ikke fortolles som veterankjøretøy (alder over 30 år), må det legges frem dokumentasjon på kjøretøyets egenvekt, motoreffekt (i hestekrefter eller kilowatt) og sylindervolum (kubikk - ccm – cm3). Som dokumentasjon godtas utenlandsk registreringsdokument dersom dette inneholder disse opplysningene, Samsvarssertifikat (COC) for typegodkjenning eller annen relevant dokumentasjon. Uansett hva man sier så står det jo volum der sort på hvit! Sjekk toll.no Men deres kalkulator kommer bilen på 129.000(uten motor og restaurering, men hvem gidder å betale avgifter på det?) om alt er riktig i deres dokumentasjon! Sikker på at man dobbler verdi for wankel? Da står det isåfall feil der! :( Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2002 Originally posted by ola Las feil her nå, da må man editere! :) Ser mere riktig ut det ja! Men 180-190K for en nyoverhalet rex` er jo helt greit det da!! *misunnelig*!!! :D Sjekk her Her er det regna med 2600 som kubikk! Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Mai 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2002 Originally posted by marius for biler som ikke fortolles som veterankjøretøy (alder over 30 år), må det legges frem dokumentasjon på kjøretøyets egenvekt, motoreffekt (i hestekrefter eller kilowatt) og sylindervolum (kubikk - ccm – cm3). Som dokumentasjon godtas utenlandsk registreringsdokument dersom dette inneholder disse opplysningene, Samsvarssertifikat (COC) for typegodkjenning eller annen relevant dokumentasjon. Uansett hva man sier så står det jo volum der sort på hvit! Sjekk toll.no Men deres kalkulator kommer bilen på 129.000(uten motor og restaurering, men hvem gidder å betale avgifter på det?) om alt er riktig i deres dokumentasjon! Sikker på at man dobbler verdi for wankel? Da står det isåfall feil der! :( Alt man slipper avgifter for er bonus!! :) Er litt usikker på om den kan presses igjennom tollen som 1300ccm, men de har et register på tollvesenet der disse opplysningene er oppgitt! Ring de på tollvesenet, så hjelper de deg med disse opplysningene pr tlf! Håper d går bra da!! Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2002 Originally posted by marius Men deres kalkulator kommer bilen på 129.000(uten motor og restaurering, men hvem gidder å betale avgifter på det?) om alt er riktig i deres dokumentasjon! Sikker på at man dobbler verdi for wankel? Da står det isåfall feil der! :( Kanskje du har funnet et 'smutthull' :D Fordi jeg trur faktisk at dissa bilene registrers med dobbel motorvolum noen steder, men kanskje ikke i usa, og hvis det står 1.3l på papirene derfra kan de jo ikke si imot sine egne lover her :rolleyes: hmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2002 Originally posted by boXer Kanskje du har funnet et 'smutthull' :D Fordi jeg trur faktisk at dissa bilene registrers med dobbel motorvolum noen steder, men kanskje ikke i usa, og hvis det står 1.3l på papirene derfra kan de jo ikke si imot sine egne lover her :rolleyes: hmmmm jepp jeg ringer kompisn min i usa som skaffer meg bilen og hører jeg! :D Tollkontoret veit jo alldri hvor jeg får motoren fra :D Eller at jeg har betalt for den alt! Motoren kan jeg jo få av en kompis i Norge for den slags skyld så de penga skal di ikke få stjæle noe av :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2002 Fikk akurat beskjed om at det står 1300ccm i vogn korta til USA :D :cool: :cool: :cool: Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Import Tuning Skrevet Mai 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2002 Hei. Selvfølgelig skal jeg godkjenne bilen min :) Har du ikke hørt om boostkontroler og den sinnsykt store HKS Racing wastgaten?? nok til å få ned hk til orginalt. så er jo da de orginale catene på ved visning da. Det bilde du har lagt ut av et turbokit er ikke av T51 men et mye minder kit.. et 500hk kit. bare se på wastgaten og alle rørene.. specielt downpipen.. jeg har 4" flens til downpipen på eksoshuset på turbon min og et like tykkt rør ut av wastgaten som downpipen på det kite der :eek: Lykke til med å trimme den kjekspakken din hehe nei da.. bare tuller med deg jeg.. rotor kongen:D :D :D Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2002 Originally posted by Import Tuning Hei. Selvfølgelig skal jeg godkjenne bilen min :) Har du ikke hørt om boostkontroler og den sinnsykt store HKS Racing wastgaten?? nok til å få ned hk til orginalt. så er jo da de orginale catene på ved visning da. Det bilde du har lagt ut av et turbokit er ikke av T51 men et mye minder kit.. et 500hk kit. bare se på wastgaten og alle rørene.. specielt downpipen.. jeg har 4" flens til downpipen på eksoshuset på turbon min og et like tykkt rør ut av wastgaten som downpipen på det kite der :eek: Lykke til med å trimme den kjekspakken din hehe nei da.. bare tuller med deg jeg.. rotor kongen:D :D :D okida så er bildene av T04 kitet! var litt for brå der ja... håper du får godkjent bilen din da så ikke onkel stat for ødelagt norges eneste superbil til dags dato...! Lurer på hva biltilsyntet syntes om boost controller? De veit vel ikke at det finnes... her kommer noen bilder av kjære kai værtfall!! Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2002 mere Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2002 mini wastegaten dinknock :dude: Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2002 hårtørrer av større type Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2002 mænifåld Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2002 dåvnpajp Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2002 Import-Tuning Sjekk kjekkspakka til rx7.com! link til donald kjekkspakke :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Import Tuning Skrevet Mai 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2002 det ser bedre ut ja :) men forsatt for spett spør du meg da hehehe :) Jeg har en ITS GT-80 på min jeg nå da (80mm synlig snurre på både insug og eksos siden) jeg skal ta bilde etterpå. eller så ser det andre bra ut. Har du HKS triple clutch og GReddy 4Rov ennå da?? Jeg kjøpte nettopp ZEAL Super SPL coilovere til min.. drit fete RX-7 :ssip: hehehe:ass :ass masse kule smilis her ja Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg