Gå til innhold

Er ikke Gatebil blitt litt vel dyrt??

Ranger emnet


Frank S.

Anbefalte innlegg

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke dyrt.. folk som klager kan bli hjemme... dårlig spirit!!.. hvis du ikke bruker penga på gatebil bruker du det på andre ufornuftige ting..

 

Fyllefanter vil det alltid være.. er ikke bare 14isser, men vanlige bilfolk. For meg er det greit å drikke på kveldstid. det gjelder bare å være voksen og respektere andres eiendom.. "bordskikk"... på godt norsk..

 

Gleder meg til Vålerbanen..:)

 

Bil, grilling og kveldskos og sove i bil :) hva mer kan du ønske deg:) hehe

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Syns du det er for dyrt så ikke dra dit. *end of discussion*

 

Når jeg tenker over det så er det ikke så altfor lenge til vålerbanen... :)

 

 

mest fornuftige jeg har hørt på lenge!

 

hehe...så bra hva man klarer å klage over...

"Føffaaan nå er bensina blitt dyr" ..... så slutt å bruk bensin da vel!!!!

 

:)

***Orji***

 

1991 E34 M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mest fornuftige jeg har hørt på lenge!

 

hehe...så bra hva man klarer å klage over...

"Føffaaan nå er bensina blitt dyr" ..... så slutt å bruk bensin da vel!!!!

 

:)

ehm.. bensinpriser og gatebilpriser kan vel ikke helt sammenliknes.. latterlig...

 

Gatebil er også helt latterlig dyrt.. men ja.. jeg drar dit for det..

 

Bensinprisene er latterlig dyre til tider.. ikke mye man får gjort med det heller.. men bensin må jeg faktisk ha i bilen min for at den skal gå.. slipper ikke unna gitt..

 

Ikke lenge igjen til gatebil nå. Dyrt, men må dit uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen som vil se resultatene til gatebil er det vel sikkert mulighet til det... Å se årsregnskapene til div firmaer er vel mulig ved hjelp av brønnøysundregistrene og hvis man søker på eierne av gatebil på skattelistene finner man fort ut hva de tjente på dette året før... Personlig tror jeg ikke de blir multi-millionærer av dette, men de fortjener å tjene penger. Det er jo tross alt NordEuropas beste treff...

 

Prismessig syns jeg ikke basis inngangsprisen er så ille, men det at man må betale extra for å komme på Torsdag og det teltgebyret syns jeg ikke no om.

Den helga kommer sikkert til å koste meg 3000 til 3500 kr inkludert alt (bensin, bompenger, mat, drikke, alkohol, inngang, parkering, kjøring, telt, fyllepølse, nattmat osv. osv.) og det er det verdt. Er jo tross alt bare et par ganger i året...

 

Den som syns det blir for dyrt kan bli hjemme å se hvor stusselig det er når alle en kjenner kommer hjem litt seint ut på søndagen og ikke har annet å prate om enn gatebil de neste ukene..

 

Vi sees på treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil er dyrt.....men de fleste drar vel ditt forde....og sinnsykt dårlig service men de fleste drar vel dit forde siden det er et av de største treffene...

 

Synd man ikke har samme innstilling når man skal kjøpe styling som enkelte har her ovenfor at 850 kroner er lite penger..... :rolleyes:

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda for det er så fett for de som bruker XXX.000 på bilen sin å bruke en tusing på at andre ska tjene penger på den... Sikkert fett for de som er sponsa i huet å rævva, men hver krone gatebil koster er kroner jeg heller legger ned på bilen min. men selvfølgelig, det er min mening og alt det surret der.

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som styrer arrangementet vet å sno seg når deg gjelder å samle inn penger, for 3-4 år siden kostet det ikke rare greiene i forhold til idag, men så har det etterhvert tatt helt av med publikumsmasse og. Grunnet denne sinnsyke oppslutningen har det gått litt på bekostning av kvaliteten og, var mer i ''ordnet'' form før, gikk an å campe inne, var dusjer til låns, etc.

-De har sett mulighetene til å melke folk for mest mulig penger, men slik er det overalt idag og, alt koster.

 

MEN for all del, liker man konseptet slik det er så er ikke det mye å skrike over 850kr, er jo tross alt ikke noe man gjør hver måned, så er vel bare å spare hele vinteren!

 

Personlig synes jeg gatebilkonseptet har gått helt av skaftet og blitt ødelagt, for noen år siden så var det mer slik at de som hadde stått på hele vinteren og snekret sammen en grei banebil eller pludret litt med bruksbilen som var utpå og fokuserte på å kjøre gode rundetider, lære om seg selv og bilen og ha det gøy, da som nå med pils til kvelds.

-Idag er det livsfarlig for den vanlige mann å kjøre utpå i det kaoset av folk som har for mye peng som kommer i en hellvettes fart sidelengs med mye lyd og et helt team av mekanikere som står klar i piten...

 

Da er det tøffere med de som får dette til på egenhånd hjemme i garasjen og heller klarer henge med ''showbilene''.

 

(godt å få det ut!) :)

-01 Audi RS4

-86 Urquattro 20V Turbo

-92 S4/S6 Sedan

-86 GT Coupe

-86 Scirocco GTX 16v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleire overnattinger, 2 dager med banekjøringer, tilgang til det sosiale og til bilutstillinger for kun ca 1600 er ikkje dyrt.

 

Tenk litt på det som koster. Slitasje på dekk og understell, eventuelt et lite haveri.

Sist eg var på Våler kosta det meg mellom 15 og 20 000 uten om startpengene på noken få hundrelapper. Når eg kjører på bane her lokalt og betaler 300 per dag rekner eg med at det er ca 20-30% av utgiftene med å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst...jeg blir helt oppgitt...

 

høres ut som et forbanna gamlehjem! Det er faen meg utrolig hvordan folk klarer å syte og klage, skulle tro jeg var i militæret igjen og ute på øvelse!

 

Jeg er HELT sikker på at hvis gatebil var gratis hadde det samme gamle supperådet sitti og klaget over høyden på trærne rundt Rudskogen, eller fargen på genseren til parkeringsvakta ved partycampen!

 

Heia Norge zzzz heyyou zzzz heyyou

***Orji***

 

1991 E34 M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst...jeg blir helt oppgitt...

 

høres ut som et forbanna gamlehjem! Det er faen meg utrolig hvordan folk klarer å syte og klage, skulle tro jeg var i militæret igjen og ute på øvelse!

 

Jeg er HELT sikker på at hvis gatebil var gratis hadde det samme gamle supperådet sitti og klaget over høyden på trærne rundt Rudskogen, eller fargen på genseren til parkeringsvakta ved partycampen!

 

Heia Norge zzzz heyyou zzzz heyyou

 

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

 

herregud, de siste linjene fikk meg til å felle noen tårer i latterkrampe! :D

 

men, fra spøk til revolver...

 

jeg ser ikke problemet....

 

om du syntes det er for dyrt(ikke deg jeg quota :) ) så bare ikke dra da :)

 

er ikke værre enn det :)

 

om dere allikevel bestemmer dere for å komme, så har jeg en åpen invitasjon :)

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=74022

 

oh, btw. jeg har desverre ikke budskjett til å stå for all pilsen, men tar med en ekstra kasse :)

 

vi sees der, folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår