Reflex Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Jeg vil anbefale http://www.autod.no, han heter Anders Fleischer som driver firmaet. Super service og gode tilbud! Du får alltid raskt svar når du enten sender mail eller PM til han :) Han er til å anbefale! Mvh Alex Siter __--Pioneer-Black Maxx-Magnat-Oxygen Audio-Crunch--__ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 AutoD Morel og Soundpressure er tre gode kandidater, Soundpressure på lyd trykk, morel på SQ og AutoD til begge ting :) Lykke til, gleder meg til å se ressultatet av 40 k som anlegg :D Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 vel, man anbefaler gjerne der man har selv handlet (jungeltelegrafen), og mange andre kan være vel og bra og. Selv har jeg handlet hos Morel og kjempe service! og til og med "utførdring" om hvis jeg ikke var fornøyd så kunne jeg levere det tilbake (snakk om tillit til produktene sine :) ) og jeg er av den typen som vil gjerne ha "mest for pengane" og "investerer" om nødvendig :) og når den 5 år gamle god frontsettet mitt "revnet" nå på vinteren så ble jeg bedt på lytting til Morels Elate 5 og 6 front system. Hørt og fornøyd bestilte like så greit mer.... til og med levert på døra, det kaller jeg service! ble flere bestillinger og det blir flere der og. Har montert Morel til og med i bilen til kona....Kommer med egen tråd når 3 veis front systemet er ferdig montert på dashen. :titties: mvh Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Hei! Har endel produkter å velge imellom i butikken og på hjemmesiden. http://www.slettesautohifi.no Holder til i Hønefoss, Hønegaten 48. Tlf.nr.: 321 24 205 / 906 71 151 Åpningstid : Man - Fredag : 10.00 - 18.00 Torsdag : 10.00 - 20.00 Lørdag : 10.00 - 15.00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg