Eirik jarl Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 jeg bor ved oslo og jeg lurer på hvor det er best å se elle å kjøpe ! eller en bra nettbutikk! jeg får igjen 40.000kr igjen på skatten så tenkte jeg skulle kjøpe meg et stillig anlegg til bilen! Siter Opel Vectra A 2.0i 8v 90 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Hvis du gidder så bør du ta turen innom Fort Knoxi Drammen... Kanskje de heter Sound People nå. Konge vegg med stereo i alle priser.... Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik jarl Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Hvis du gidder så bør du ta turen innom Fort Knoxi Drammen... Kanskje de heter Sound People nå. Konge vegg med stereo i alle priser.... har de noe hjemme side ? Siter Opel Vectra A 2.0i 8v 90 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 du må gjerne ta kontakt med meg hvis du ønsker noen gode tilbud:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Autod er å anbefale, her får du hjelp til alt... :) :) Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdha Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Helt enig! Hos autod får du ekspert hjelp og gode tilbud. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Det er vel for ingen ting att han er Norsk-Svensk-EM mester innen lyd i bil. :) http://www.autod.no Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forberg Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Føyer meg inn i rekken, ta kontakt med Autod da er du sikret god lyd i bilen!!! Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 jeg bor ved oslo og jeg lurer på hvor det er best å se elle å kjøpe ! eller en bra nettbutikk! jeg får igjen 40.000kr igjen på skatten så tenkte jeg skulle kjøpe meg et stillig anlegg til bilen! Jeg skaffer det meste av bilstereo, holder foreløpig til på Skedsmokorset.. Har du noen spesielle ønsker, ang produkter, så send en Pm. Ellers så kan vi jo ta en prat.Tlf: 90139894 Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Ketil (emmanorway) er også å anbefale, skaffer å ordner alt :) Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik jarl Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Jeg skaffer det meste av bilstereo, holder foreløpig til på Skedsmokorset..Har du noen spesielle ønsker, ang produkter, så send en Pm. Ellers så kan vi jo ta en prat.Tlf: 90139894 har du hjemme side eller onlinebutikk ? ? Siter Opel Vectra A 2.0i 8v 90 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Jeg for min del er veldig fornøyd med Ateam hittil jeg da ;) virker som en skikkelig koselig kar ;) dessuten fikser han bra priser uten at du trenger å prute ;) Jeg har egentlig vært veldig fornøyd med alt jeg har bestilt online.... Spesielt ece.no ..... vet ikke hvordan prisnivået og sånt er der, men de svarer på mail i løpet av 15min (hvertfall begge gangene jeeg sendte), og jeg bestilte forsterker der på onsdag formiddag, når posten kom på torsdag var det lapp om at forsterkeren kunne hentes på postkontoret ;) Det kaller jeg rask levering ;) nå bor jeg riktignok bare 5-6mil unna lageret demmes, men syntes det var rask levering fordi ;) Alle skryter hvertfall av forhandlerene på forumet her ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Som Hi-End leverandør av bilstereo så får jeg kaste meg på "karusellen"! www.morel.no er siden vår. Vi holder til i Lommedalen. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 har du hjemme side eller onlinebutikk ? ? Hjemmeside er det dårlig med, kommer om en liten stund.. Liker også best direkte kundekontakt.. Ketil Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Håkon Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Der var det billig. helt rått det derre da. takk for den siden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg