B230ft Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 kansje er det jeg som er stokk-dum! men jeg greier ikkje finne ut hvordan jeg får sånn lite fæænsy bilde til høyre på innleggene jeg skriver.. har endevendt alle valgenne inne på "brukers kontrollpanel" greia..men finner ikke utav noen ting..! noen som kan rekke meg en hjelpende hånd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enmas Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Avatar du mener?? Isåfall ligger det til _venstre_ i innlegget. :P Gå inn på kontrollpanel og velg rediger avatar. Last så opp det bilde du vil ha eller link til et... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Avatar du mener?? Isåfall ligger det til _venstre_ i innlegget. :P Gå inn på kontrollpanel og velg rediger avatar. Last så opp det bilde du vil ha eller link til et... høyre/venstre..ække d samma driten'a? :P hehe.. ikke alltid like lett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 jaja hjelper lite det når jeg ike har et eneste jævla bilde som er lite nok!! triks i å "forværre" bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pantera Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 jaja hjelper lite det når jeg ike har et eneste jævla bilde som er lite nok!! triks i å "forværre" bilder? Det er ikke noe problem.....du kan sjekke ut det fine gratisprogrammet IrfanView, som du finner her: http://www.irfanview.com/ Da er det lett å resize bilder....kan gjøre mye annet og da....men det finner du sikkert ut av.... mvh Pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Er jo ikke værre en å bruke PAINT da. (innebygd i alle normale windowser). Så velger du bare "Bilde" - "Strekk/forskyv" Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Er jo ikke værre en å bruke PAINT da. (innebygd i alle normale windowser). Så velger du bare "Bilde" - "Strekk/forskyv" hho weeeeeD:D:D:D:D blei kansje litt lite..menmen..ække vanskelig å fikse..! takker for hjelp;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 hho weeeeeD:D:D:D:D blei kansje litt lite..menmen..ække vanskelig å fikse..! takker for hjelp;) Ikke noe prob ;) Du er ikke den eneste som ikke er klar over at Paint faktisk fikser den biffen :) Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg