spruuts Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Da eg kun har radio og kassettspiller til min volvo s60 og ikkje vil montere noe uoriginalt anlegg. kan eg da montere cd magasin til eksisterende anlegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Da eg kun har radio og kassettspiller til min volvo s60og ikkje vil montere noe uoriginalt anlegg. kan eg da montere cd magasin til eksisterende anlegg? Det er stor sannsynlighet for at du kan gjøre dette, nå har ikke jeg min o'store universalutstyrsbok her. Men kan sjekke dette i løpet av morradagen. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Tja, Regner med at orginal spilleren kommer fra en av de store produsentene. Hvis det er Alpine som har levert orginal anlegget kan du kanskje til og med få inn en veksler som tar MP3 plater Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaman Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Yes, det går an! Har en i min volvo 244! Du kan godt kjøpe den for den rette prisen! Gi bud! tlf. 48188834 Siter Some say a man is made out of mud, a poor man is made out of muscle and blood - Sixteen Tons - Johnny Cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg