FlyingVeeVee Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Hvor mye vil det koste og sote vinduene på bakdørene og bakruten profft? Noen som har fått et verksted til å gjøre dette for dem? Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Jeg hørte på pris på Holms Bilpleie (Lillehammer) på min bil. Da hørte jeg på pris på alle ruter bortsett fra frontrute. Skulle ha 5000,- for jobben.... syns det var litt stiv pris.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Fra 4000,-- på min Passat har jeg fått pris på. Da med nedtrapping av lysgjennomskinning (%).Bak-->front Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Fra 4000,-- på min Passat har jeg fått pris på. Da med nedtrapping av lysgjennomskinning (%).Bak-->front Hmm... Litt mer enn det jag hadde håpet. Vil gjøre det ordentlig når jeg først skal sote. Tenkte bare fra bakdørene og bakover da. Det er vel bakruten som er verst tenker jeg. Med tanke på varmetråder og slikt. Får ta meg en prisrunde og sjekke litt. Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Han jeg skal sote hos skulle ha 3000 for alle rutene utenom frontrute, GV Reklame på verdal. Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Han jeg skal sote hos skulle ha 3000 for alle rutene utenom frontrute, GV Reklame på verdal. Hmm... Nå begynner vi å nærme oss litt mer foruftige priser. Får se hva det blir til Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Det var billig ja! Hurtigruta i drammen skulle ha 6462,- for å sote ruten(e) på sidedørene bak og bakruta på min Nissan Primera (P10) Hatchback! Det er blodpris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Siden han er fra kristiansand bruker han ihvertfall 1500 kr på drivstoff tur retur trøndelag :D Så om det blir så mye billigere er nok så som så Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 *bump* noen som vet ca. pris i stavanger/sandes området? er til 740'ien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Dere får hva man betaler for. 4000 og 5000 er billig. Iallefall i oslo/akershus. Men dere kan jo alltid kjøpe litt fin film på Biltema. Så får vi se hvordan det ser ut om en mnd eller to. Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 *bump* noen som vet ca. pris i stavanger/sandes området? er til 740'ien Dette kan umulig koste så veldig mye, er vel nesten den enkleste bilen å sote vinduer på.... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Siden du er ifra kr.sand, så hør på Evje, der skulle de ha 3tusen for alle vinduene på en golf 4, blir vel billigere uten sidevinduene forran. Ellers så er det vel ett firma i kr.sand som heter Solfilm? er ikke helt sikker, hør med de. Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David-S Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 http://www.wericon.com er billig og veldig flinke! Holder til utenfor Drammen! Siter 2008 Saab 93 1.8t BioPower x - 2000 VW Golf TDI 115PD - Vrak/flat/våt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 hør med pit stop..i sørlansparken..gode der.. Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 hør med pit stop..i sørlansparken..gode der.. Det skal jeg gjøre, når jeg får bil som er verdt det igjen. Den forrige gikk til helvete og den jeg har nå, koster mindre enn det vil koste med soting ;) Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg