Cchris Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Dette får du kjøpt hos en huggern for en billig penge...du kan jo sette på noe god elefantteip over hullet i mellomtiden som en provisorisk løsning da...så slipper den å trekke så mye falskluft.. bare et lite tips.. Ja, er jo nødt til å lage en nødløsning. Kan sikkert få kjøpt det billig hos huggern som du sier, men hvis det ikke koster altfor mye, så kan jeg jo kjøpe det nytt. Eller hvis det er noen her som har en og selge. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Hmm.. Har funnet ut hva som er feil. Ingen som har en sånn liggende? Eller noen som veit hvor mye denne koster ny? Får ikke opp bildet, men har sikkert delen liggende...har jo en mer eller mindre komplett 8v liggende, som jeg plukker i biter og selger unna delene billig på. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Får ikke opp bildet, men har sikkert delen liggende...har jo en mer eller mindre komplett 8v liggende, som jeg plukker i biter og selger unna delene billig på. Du hører fra meg hvis jeg ikke finner noe! :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Okei, fikk opp bildet nå, den har jeg ja, hel og fin. Bare gi beskjed om du ikke finner noe. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Hva var galt? ser ikke noe bilde, jeg.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Hva var galt? ser ikke noe bilde, jeg.. Var et gummilokk som det var en sprekk i. Så da sugde den falskluft, men nå er den i orden. :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Ok, hvilket gummilokk? Jeg har samme problemet, den dør og går ujevnt på tomgang.. men nå har jeg 1.8 gassermotor da.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Ok, hvilket gummilokk?Jeg har samme problemet, den dør og går ujevnt på tomgang.. men nå har jeg 1.8 gassermotor da.. Veit ikke om du ser den. Er på gummilokket. Ikke rart den gikk dårlig! sombrero Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Injæksjen ja.. da får jeg knote videre. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg