chiller Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Har lagt merke til at det har kommet endel rare spor på motorveiene rundt her i det siste. Litt vanskelig å forklare hvordan sporene ser ut, men de er somregel midt i kjørefeltet. Ser ut som om en roterende propell har vært nedi og lagd fine s-spor bortover (sikkert 10-15 meter bortover). (Kan ikke tenke meg at det er en propell som har laget sporene dog...) Noen her som vet hva det er som har laget de sporene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Dette har jeg også lurt på..... Du tenker på de "slange" mønsterene ikkesant? Jeg har sett flere av de for tiden og lurer like mye hver gang på hva det kommer fra..... Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Sopebil? (10 tegn.) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Dette har jeg også lurt på..... Du tenker på de "slange" mønsterene ikkesant? Ja, akuratt! Ødelegger jo hele dagen min at jeg ikke vet hva det er... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Har lagt merke til at det har kommet endel rare spor på motorveiene rundt her i det siste. Litt vanskelig å forklare hvordan sporene ser ut, men de er somregel midt i kjørefeltet. Ser ut som om en roterende propell har vært nedi og lagd fine s-spor bortover (sikkert 10-15 meter bortover). (Kan ikke tenke meg at det er en propell som har laget sporene dog...) Noen her som vet hva det er som har laget de sporene? Ganske enkelt å gi deg en forklaring på.. Det er nesehjulet på en henger som har slått nedi.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Ganske enkelt å gi deg en forklaring på..Det er nesehjulet på en henger som har slått nedi.. Klarer det å lage så lange spor? (sporene er ikke i nærheten av dumper...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Klarer det å lage så lange spor? (sporene er ikke i nærheten av dumper...) Nesehjulet er ikke bra nok skrudd fast, så det går nedover, da blir det sånn ja.. Kombinert med litt uheldig last har du akkurat de sporene du sier du ser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 har du prøvd siden du hadde sånn erfaring hørtes det ut som ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Første jeg tenkte på var at mesta hadde vært ute å frest asfalten. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 har du prøvd siden du hadde sånn erfaring hørtes det ut som ;) Har gjort et halvhjertet forsøk en gang.. men siden det var en henger etter en personbil merket jeg det før det gikk såpass langt.. Kjørte forøvrig med 2,1 tonn henger bak en Audi 80 den gangen, ganske heftig kjøretur.. Glatt var det og, og hengeren hadde sommerdekk.. Glad jeg hadde Quattro :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 den quattroen hjelper ikke mye hvis hengern først begynner å skli da :P Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 lastebil med punktering ? Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Syns nesten det kan se ut som en løs oljeslange også, jeg.. ..men det er nok det nesehjulet. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Tøfft med tåkelys da....... Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg