Tortilla Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 ....det er uaktuellt å kaste bort tid på å etablere kontakt om selger vil selge meg dekk som befinner seg i JOKKMOKK når jeg selv er på Toten.... En "Sticky" med howto for postinger på salg/kjøpsforumet er på sin plass. Tor Siter '88 Astro 4.3 TBI, '89 Blazer T10 4.3 TBI '00 Spacestar,'95 Spacewagon TD, '98 Spacewagon TD,'65 Volvo L3314N '66 Volvo C202 Pickup,'64 REO M621 '73 John Deere 2020 D,'80 Deutz 6808 D 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraSuper Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Likte det gamle bedre jeg og... Tar sikkert bare tid å venne seg til dette nye systemet..håper jeg sombrero Siter ===> BmW ///M Power <=== Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Digger det gamle jeg! med kjøp å salg forumet...mye bedre ass, switch tilbake til det a!.......... Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Digger det gamle jeg! med kjøp å salg forumet...mye bedre ass, switch tilbake til det a!.......... Jeg kommer heller ikke til å bruke det nye, dårlig, uoversiktelig osv osv.. Ser jo at flere benytter seg av trådene i forumet til kjøp og salg istedet, f.eks bilstereotråden. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 som jeg har sagt før.. det blir en tilvenningssak. annonsering i andre sine tråder blir slettet når dette blir oppdaget. Det gamle forumet kommer ikke tilbake. bestikkelser motas med takk :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Greit nok at det nye kjøp og salg forumet har kommet for å bli. Men at dere begynner å slette ADs og sende standardmail uten mening til folk er bare piss. -----Original Message----- From: marius@bilforumet.net [mailto:marius@bilforumet.net] Sent: 17 May 2005 15:54 To: bcw@netcom.no Subject: Regarding your Bilforumet ad wabby, I'm sorry, but the ad you submitted to Bilforumet, titled "11,5 fot Sørspeed", has been deleted. Some reasons for ad deletions include: - Ads that were partially uploaded/incomplete - Extremely poor quality/images (impossible to make out the image itself) - Ads that did not conform to our published site contribution and usage guidelines such as offensive - Ads which were not paid for after submission If you would like to submit another ad, please return to our ad upload form: http://www.bilforumet.net/kjopsalg/uploadproduct.php'>http://www.bilforumet.net/kjopsalg/uploadproduct.php Thanks, The Bilforumet Team http://www.bilforumet.net * Min AD var komplett (og jeg fikk flere responser på den) * Bildene var av god kvalitet * Den var IKKE provoserende * WTF?!?! Tar dere betalt for ADs ??? Nå må dere virkelig skjerpe dere om dere vil beholde kjøp og salgs avdelinga. Og denne marius er jo ikke til å få tak i, sende mail til samma addr, men fikk i svar at mailboksen var full... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 fy faen så dumt å ødlegge noe bra får ikke lagt inn anonse helelr jeg. kan noen forklare igjen Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 finner ikke noen "place an add" knapp jeg men,,,,,,,,,,,,,,,,, uff så mye surr dette har blitt Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 se på bildet Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Noen admins som kan svare meg på mitt innlegg over ? :rolleyes: Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Var det en båt du prøvde å selge ? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Var det en båt du prøvde å selge ? Prøver fortsatt, men ser nå i teksten ved kjøpt & salg at slikt ikke er tillatt. For noe tull spør du meg.... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Takk takk alle sammen for å ha understreket mitt poeng! Hvorfor ikke ha en vote på hvem som vil ha det gamle tilbake, og hvem som vil ha det nye? Syntes det blir litt snodig når moderator bare banker marsj-støvelen i bakken og sier; "Nå skal det være sånn" og ferdig med det.. Bilforumet er vel her for oss medlemmene, burde ikke vi da kunne ha ett ord med i spillet? Nå kan det jo være at jeg tar helt feil, og det kun er en liten del av oss som misliker det nye kjøp og salg forumet, i så tilfelle får vi bare bøye oss i støvet og prøve og venne oss til det nye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Prøver fortsatt, men ser nå i teksten ved kjøpt & salg at slikt ikke er tillatt. For noe tull spør du meg.... Vel, dette er jo tross alt BILforumet da..båtannonser har blitt sletta før, uetn at jeg med sikkerhet kan si årsaken til at din annonse ikke kom med. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 vel....... den knapen her ikke jeg når j går inn. ikke kompisen min heller,....... så noe rart må d være Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg