metz Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Snakk om å ikke være åpne for nye ting. Vaner er vonde å vende og derfor virker nye ting ofte kjipe. Kan være enig at det nye trenger litt finpuss, men det har mye større potensiale enn slik det var før.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Var utrolig skeptisk når forumet skiftet design. Tok meg ti min før jeg begynte å like det. DET kan jeg ikke si om det nye kjøp og salg forumet.... Det gamle er best! Kanskje en tråd for administratorene det her... Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 jeg kan si med sikkerhet at det gamle ikke var for fremtiden. Det nye har kommet for å bli. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smitt Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 jeg kan si med sikkerhet at det gamle ikke var for fremtiden.Det nye har kommet for å bli. ja, men hvordan i he*** får man starta en ny tråd der??!?!? står ikke noe "place an add" i toppen der. skjønner ikke et kvekk jeg... :wonder Siter http://www.bilprodukter.no - Nissan Skyline - Nissan 200sx *solgt* - Bmw E36 318is Coupè *solgt* - Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 jeg kan si med sikkerhet at det gamle ikke var for fremtiden.Det nye har kommet for å bli. Hva med da å slette det gamle? Det blir bare rot med 2 stykker! Edit: Ser at dere endelig har stengt det for nye posts, men mener fortsatt at det bør slettes sombrero Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Hva med da å slette det gamle? Det blir bare rot med 2 stykker!Edit: Ser at dere endelig har stengt det for nye posts, men mener fortsatt at det bør slettes sombrero Det vil bli gjort etter en stund... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Hvordan hiver man inn en annonse der? Gjør det litt lette å fatte for en mongo fra sør. :P :rolleyes: Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 place An Add Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Den place and add greien er i det nye forumet, så det nå, det var i den gamle delen med kjøp og salg jeg lurte på hvordan du kunne poste, og folk mente det jeg skulle trykke på place and add, men der var det bare ikke noe place and add. Men nå er jo det gamle kjøp/salg forumet borte, så det spiller vel egentlig ikke noen rolle lenger. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 på gamle forumet var det ikke mulig og lage eller svare på inlegg på slutten. var nok bare en fast i utfadinga av forumet. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Håkon Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 på gamle forumet var det ikke mulig og lage eller svare på inlegg på slutten.var nok bare en fast i utfadinga av forumet. OK, så jeg får ikke lakt inn noe før det nye forumet er der? Må jeg vente lenge da eller? noen som vet det? det er det du mener eller hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 OK, så jeg får ikke lakt inn noe før det nye forumet er der?Må jeg vente lenge da eller? noen som vet det? det er det du mener eller hva? hæ? det nye forumet er jo her. i motsetning til det gode gamle. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Håkon Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 ja, men se på kjøp og salg, der er det ikke sånn. det virker ikke der. eller gjør det, det? jeg klarer ikke det der.. Gjør du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 ja, men se på kjøp og salg, der er det ikke sånn. det virker ikke der. eller gjør det, det? jeg klarer ikke det der..Gjør du? går fint her. hva er det som ikke funker hos deg? "place an add" knappen ligger rett under "logg ut" knappen. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 http://www.bilforumet.net/kjopsalg/ Det nye ligger der.. Ikke der det pleier å være for de som ikke skjønte det.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg