Gå til innhold

Mørk Blå 911 (996) i Knarvik(lindås)

Ranger emnet


$tonear^^

Anbefalte innlegg

Helloen..

To ganger eg har vært i Knarvik har eg sett ein mørkblå 996 med stor vinge i knarvik første gangen såg eg den på Select'en og andre gangen på flatøy, den kjørte mot Knarvik. Er ikkje sikker på om det er gt2(ser ut som om den har gt2 vinge) eller om det bare er styling. Har ikkje fått anledinig til å sjå nærmare på den. noke som veit noke om denen bilen?

Kjører: Derbi GPR Replica 03mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vet hvilken du snakker om, ser den rimelig ofte, ikke sikker på hvem som eier den, men ryktene vil ha det til at det er ca 600hk i den. Om det er sant, er nå en annen ting.

Sikkert e ngt2, trodde det var gt3, men blei usikker nå gitt, ikke særlig inne på de porsche greiene.

Tror forøvrig eieren bor i knarvik.

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vet hvilken du snakker om, ser den rimelig ofte, ikke sikker på hvem som eier den, men ryktene vil ha det til at det er ca 600hk i den. Om det er sant, er nå en annen ting.

Sikkert e ngt2, trodde det var gt3, men blei usikker nå gitt, ikke særlig inne på de porsche greiene.

Tror forøvrig eieren bor i knarvik.

 

Enkleste er vel å se på merket bak :p

Hehe, eller så har Turbo-modellen bredda skjermer eller hva det heter, plus veldig merkbare digre luftinntak på siden. GT3 er basert på den helt vanlige Carrera-modellen, altså har ikke den luftinntak ved skjermene. Men GT2 derimot er basert på Turbo så de er like relativt sett.

 

For å sette prikken på i'en når det gjelder forvirring:

En original GT2 (det er, verdt å nevne, den alle dyreste/verste modellen av Porsche 911 som kan kjøpes fra forhandleren) har sånn liten luftgrill helt nederst på "bagasjeromslokket" - som kjent har 911 motor bak og plass til golfballer foran... Ser du den grillen, er det en GT2. Ser du den ikke, er sjansen stor for at det er en vanlig turbo, kanskje t.o.m med litt styling...

Ser du den verken luftinntak på siden eller grill, er det en GT3... (eller vanlig Carrera med Gt3 optikk, hehe)

 

Håper ikke du ble forvirra nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helloen..

To ganger eg har vært i Knarvik har eg sett ein mørkblå 996 med stor vinge i knarvik første gangen såg eg den på Select'en og andre gangen på flatøy, den kjørte mot Knarvik. Er ikkje sikker på om det er gt2(ser ut som om den har gt2 vinge) eller om det bare er styling. Har ikkje fått anledinig til å sjå nærmare på den. noke som veit noke om denen bilen?

 

Stemmer nok dette, er en i Knarvik sin bil (uten å nevne navn her). Skal være ca 600 hk i den, stod blant annet utstillt i Arenum under Bilexpo i april.

 

Er vel denne bilen: index.php?module=photoshare&func=viewimage&iid=3443&viewkey

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig bil den Porschen. Har møtt den på veien 3 ganger. Har alltid presset den litt for å se hva den er god for. Første gang hadde vi en subaru (150hester) Da kjørte vi forbi den og gav det vi hadde på en rettstrekning etter en rundkjøring. like etter kjørte den forbi oss og vi lå i 130 men det føltes som vi stod helt i ro. Andre gangen vi møtte den hadde vi en sølv 1,6 golf 4. Da la han ikke merke til at vi prøvde å presse han. Er litt for mange orginale sølv golfer... 3 gangen vi møtte på han hadde vi en skoda favorit. (Kåret til tidenes dårligste bil eller noe i den dur) Vi så porschen og gav klampen i bånn. Så forsvant Porschen (som lå å cruiste i vanlig fart) ut av synet. Men etter å ha samlet fart ca 1 Km tok vi Porschen igjen. Da hadde vi maksfart (110kmt) og det var klart for å kjøre forbi den. Vi suste forbi Porschen!

 

Utrolig fet bil. Det eneste som klarer å kjøre fra den er en Skoda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår