CamaroCab Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 For et par år siden fikk jeg en til å presse inn polyurethane foringer i forstillingen på CAmaroen og det ble selvfølgelig glemt å ha på spesialfettet, med det resultatete at bilen har klonket knirket siden. Så mitt spørsmål er kan jeg bore i opphenget gjennom stålet og foringen og så sette inn en smørenippel. ER spørsmålet helt teit eller. Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Jeg vil ikke anbefale å bore i foringen.Du bør nok demontere og fette opp.Hvis du er god til å bore så bare bor opp stålet, gjeng og sett inn nippel.Pass på varmen så du ikke ødelegger foringen. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg