Raphaug Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 skjedd noe nytt her da?Hehe,akkurat samme subber som deg.Har også audi 80,men er 90 mod. Er faktisk ferdig, bare ikke oppdatert :P :hammer Har mange flere bilder, men skal lage nytt system.. Selve ene subben og kjøpe en kraftig monoblokk! :) Siter Audi 80 1.8S 90' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Dette ble jo bra :D Ser ingen har svart deg enda på hvor mange liter hver kasse rommer, så her er svaret: 36,1 liter. Men hvis de måla dine på tegninga er utvendige mål er kassevolumet noe helt annet :) Men blir det ikke et problem nå i tilfelle ei av pærene bak ryker? må vel fjerne kassen(e) for å komme til? Hvis dem ikke står løst da, så jeg håper dem ikke gjør :) Jeg skal ha samme løsningen som deg, en kasse på hver side :) Men har enda ikke bestemt meg hvor jeg vil ha forsterkeren hen. For jeg vil gjerne plassere noe i bagasjeromme når det blir brukt for det :) Siter Prosjekt: Daihatsu Charade G11 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raphaug Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 De sitter ikke løst nei, er festet med noen stål vinkler på hver side.. Men det skrur jeg bare opp hvis det blir noe tull :) SKal lage en ny kasse av glassfiber, skal se om jeg får opp noen bilder av sketch :D Siter Audi 80 1.8S 90' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladder Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 nice ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg