FE3T Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Har nettopp fått ny PC, snakk om brukervennlighet. :) Liker den såå godt at jeg har store problemer med å forlate den. Desverre får dette også konsekvenser for ting som matlagingen min Måtte selge bilen og få tak i et billigere transportmiddel for å finansiere PC`en Den nye eieren fikk riktig nok ikke så mye glede av bilen. (men kanskje klistre merket på støtfangeren kom til nytte) Burde egentlig ha advart henne mot å lene seg ut av vinduet før hun reiste med bilen, men hun hadde sikkert tatt det ille opp Hva har så dere opplevd i det siste? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Har desverre ikke så god fantasi men det bilde nr1 kjenner jeg meg godt igjen :titties: l8r. Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 hvem har tatt bilde av pc`en min ??? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Mitt bidrag (som faktisk har noe med bil å gjøre oxo ;) Førerprøven for trøndere Denne er bare konge! Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Oppdaget nylig at Compaq har kommet med et nytt internet tastatur, Forum special Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg