2Fast4all Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Får bare kjøre til det smeller, og heller bygge no værst :) Kjøp råder hos http://www.stenparnermotor.se 980,- pr.stk Siter Ser du meg i speilet så legg deg til siden så slipper jeg å gjøre så mye ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Hjelp! Har du vært borti at svinghjul/clutch lager en jævelig lyd? Høres nesten ut som det er fra kassa men det er på alle gir og bare til jeg får nok turtall.. Vet ikke hva slags svinghjul det var men det var dypt. Kjører med lamell fra 940 til m90 uten fjærer og sachs race trykkplate. Er det dobbelmasse jeg har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Hjelp! Har du vært borti at svinghjul/clutch lager en jævelig lyd? Høres nesten ut som det er fra kassa men det er på alle gir og bare til jeg får nok turtall.. Vet ikke hva slags svinghjul det var men det var dypt. Kjører med lamell fra 940 til m90 uten fjærer og sachs race trykkplate. Er det dobbelmasse jeg har? hm,nei..en 850 t5 har vel enkelmasse svinghjul.ville uten tvil valgt det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 hm,nei..en 850 t5 har vel enkelmasse svinghjul.ville uten tvil valgt det.. Er det derfor det lager lyd da eller, siden ingenting fjærer? Hvilke deler har du brukt a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Er det derfor det lager lyd da eller? det tviler jeg på,men et eller annet er det nok som skurrer borti noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 det tviler jeg på,men et eller annet er det nok som skurrer borti noe. Ok! plagsom lyd..Leste på tpc at mange sliter med raslande ljud med stumt svinghjul og lamell.. Må vel ut med kassa og kikke litt da! Har du noe grom chip jeg kan kjøpe/kopiere eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Ok! plagsom lyd..Leste på tpc at mange sliter med raslande ljud med stumt svinghjul og lamell..Må vel ut med kassa og kikke litt da! Har du noe grom chip jeg kan kjøpe/kopiere eller? godt mulig det ja,men er jo bare å kjøpe et 850 t5 eller r svinghjul og komplett clutch så er det jo greit,er jo samme splines på 850n.. dårlig me noen chip ja du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 960: Så tralla di i by'n, -nice nå.. God lyd, går greit, men fytti... Må inrømme at det står en "fiiin" blårøyk etter deg :P Turbo'n din som synger på siste verset? :titties: Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 960: Så tralla di i by'n, -nice nå.. God lyd, går greit, men fytti... Må inrømme at det står en "fiiin" blårøyk etter deg :P Turbo'n din som synger på siste verset? :titties: stemmer det Bestilt ny turbonetics i dag. den jeg har er helt oppbrukt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Gromt! T3/T4 hybrid, eller noe sånt? :rolleyes: Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Gromt! T3/T4 hybrid, eller noe sånt? :rolleyes: Sikkert noe i sånt ja. er noe KRB har komponert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Tross utslitt turbo og "org" chip gikk bilen bra den. Blir morro å se resultatet med ny chip & turbo. Coilovers gjorde sitt på bilen når gasspådraget kom i svingene merket jeg. Takk for turen hjem i går forresten. Håper bilen ikke tok skade av fartsdumpa :) Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Hvis jeg bytter til nye innsuget, er det mer som ikke passer da? Tenkte på tomgangsmotor og feste til gassvaier osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Tross utslitt turbo og "org" chip gikk bilen bra den. Blir morro å se resultatet med ny chip & turbo. Coilovers gjorde sitt på bilen når gasspådraget kom i svingene merket jeg. Takk for turen hjem i går forresten. Håper bilen ikke tok skade av fartsdumpa :) Andreas hehe.. litt må detta greiene tåle. Var faen så trøtt at jeg var helt i koma Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 hehe.. litt må detta greiene tåle. Var faen så trøtt at jeg var helt i koma Ja, så en antydning til koma i øynene dine :) hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg